• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nyhet Feedback: Spelarförflyttningar

Rosis

Mästare
samla ihop alla spelare i en hög, dom som spelar och lägg alla dom som inte spelar längre i utkanterna.
jag börjar bli trött på alla myntstäder och alla icke spelare som har hamnat i min värld.
Instämmer verkligen! :diamond::diamond::diamond: Vad sitter det i? Det kan man verkligen undra... :confused:
 
Jag hade verkligen tur med min senaste flytt, har inte en enda guldhög och har jäkla massa jobb med att polera tillbaka på dom som putsar.. verkligen bra. Gången innan blev jag flyttad från en hyggligt aktiv plats till att ha massa guldhögar, fattade inte alls logiken... men nu är allt guld och gröna skogar fast inte i högar.:)
 

Elvenlis

Legend
Inget ont om nya spelare men alla har hamnat runt mig och många har inte tålamod att spela mer än ett par veckor. Nu har mitt tålamod tagit slut med. Hängde i 4 år men vete fan om jag kommer tillbaka mer. Tänkte jag gör som alla nya. Slutar spela och låter staden stå där och vara ivägen.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Inget ont om nya spelare men alla har hamnat runt mig och många har inte tålamod att spela mer än ett par veckor. Nu har mitt tålamod tagit slut med. Hängde i 4 år men vete fan om jag kommer tillbaka mer. Tänkte jag gör som alla nya. Slutar spela och låter staden stå där och vara ivägen.*
*Tröstkramar* Hoppas du själv får flytta till mer aktiva trakter.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Jag har diskuterat med InnoGames om detta problemet, då det är en del spelare som borde flyttas till bättre ställe.
Enligt InnoGames så görs förflyttningarna som de ska men eftersom det är ont om plats så tar det tid innan det finns plats att flytta till.
Dessutom kan man ha hamnat en bit ner i kön för vem som ska flyttas,

InnoGames kommer i alla fall skapa ett verktyg där jag som CM kan gå in och prioritera spelare som ska flyttas.
Tyvärr tror jag inte detta blir gjort innan sommaren.
 
Topp