• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Tävlingar

Vinjala

Medlem
Tack så mycket för vinsten! Fick fundera ett tag på varför jag fick färre diamanter än vad flaskan jag valde gav....Läste reglerna igen och insåg att det var för att jag kom sist i tävlingen :). Men jag tackar och bockar för mina väldigt uppskattade diamanter.
 

Rosis

Mästare
Samtliga tävlingar för december 2021 ligger nu ute.
Vill bara påminna om att de denna gången har olika dagar då vi stänger tävlingarna, så att ni har koll på det.
Lycka till önskar jag er som tävlar!​
Väldigt fin tävling denna gång, inte allt för energikrävande men ändå tillräckligt svårt, typ det man mäktar med så här i december månad. Fint gjort Sompote, och jag önskar en God Jul till hela Forums-teamet, ni gör det så bra allihop.
 

Sompote

Tävlingsledare
Väldigt fin tävling denna gång, inte allt för energikrävande men ändå tillräckligt svårt, typ det man mäktar med så här i december månad. Fint gjort Sompote, och jag önskar en God Jul till hela Forums-teamet, ni gör det så bra allihop.
Jag kan bara buga och tacka inför dessa fina ord. Det är lite klurigt att få till en ny tävling varje månad, så det glädjer mig att ni uppskattar det.
Jag, och även de andra i teamet, önskar dig, och även alla andra borgmästare, en riktigt härlig jul.
 

Sompote

Tävlingsledare
Hej, alla tävlande!
Jag hoppas att alla haft några riktigt härliga juldagar.
Det är dags att offentliggöra vinnarna i den tredje deltävlingen.

Först vill jag passa på att be om ursäkt till de som deltog, men som inte gick vidare i sluttampen. Vanligtvis försöker jag ha lite koll på tävlingsbidragen, så att alla som tävlar håller sig inom regelverket.
Ni är ivriga tävlanden, och det är nästan vid varje tävling jag får påminna några som i sin iver ger lite mer än vad som är sagt.
Och vi vill ju verkligen att alla som tävlar ska få en chans att vinna.
Tyvärr har jag haft intensiva dagar, och det hanns inte med denna gången. Men det var sagt max 20 ord per pratbubbla, och då är det dessa tävlingsbidrag som var med i sluttampen.

För det andra var det ett misstag att utlova fyra vinnare. Vi i teamet hittade tre fantastiska bidrag som vi fastnade för. Sedan blev det svårare. Det var väldigt jämnt mellan så många av de kvarvarande bidragen, så det hade känts väldigt orättvist att bara plocka ut en av dem.
Att fördela sista potten mellan de kvarvarande kändes lite plottrigt, vi vill ju att det ska vara lite större vinst när vi har en kreativ tävling.
Att fördela om hela potten kändes taskigt mot de som faktiskt vann, de ska ju inte vinna mindre än vad som utlovats.
Så hur jag än vrider och vänder på det, känns det på något sätt minst fel att utlysa tre vinnare istället för fyra, som det var sagt från början.

Ödmjuka hälsningar Sompote
 
Topp