• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Tävlingar

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Eftersom det är en enda tråd för alla tävlingar, kan inte det bli som en avgränsning, så man vet vilken tävling som vi skriver om? Att moderatorerna gör en avgränsning, eller bild som visar att härifrån är det den eller den tävlingen...? :diamond::diamond::diamond:
Vi kör på det, i fortsättningen skriver jag ett inlägg här i samband med att jag skapar tävlingen.
Anledningen till en tråd är att det generellt inte är mycket kommentarer, men det har blivit fler och fortsätter det får jag nog göra en tråd per tävling.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Vi kör på det, i fortsättningen skriver jag ett inlägg här i samband med att jag skapar tävlingen.
Anledningen till en tråd är att det generellt inte är mycket kommentarer, men det har blivit fler och fortsätter det får jag nog göra en tråd per tävling.
Förstår det, men denna almänna tråd är bra den med :)
 

Gaiona

Mästare
Vi kör på det, i fortsättningen skriver jag ett inlägg här i samband med att jag skapar tävlingen.
Anledningen till en tråd är att det generellt inte är mycket kommentarer, men det har blivit fler och fortsätter det får jag nog göra en tråd per tävling.
Du kan i tävlingstråden lägga in en länk till ditt inlägg här så blir det enkelt för de nytillkomna tittarna att hänga med.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Tävlingen "Skapa din egen byggnad" är nu avslutad, här kan ni se vinnarna!
Detta var den svåraste tävlingen hittills att hitta vinnarna, jag ändrade topp 3 ett antal gånger.
Grattis till vinnarna!

Se till att hålla koll på tävlingarna då det kommer komma upp 4 tävlingar, en varje vecka, under de kommande 4 veckorna.
 

Gaiona

Mästare
Grattis Gose, det var välförtjänt, du la mycket arbete på ett bra förslag.
Kul att även att Herr Boman och Liliros fick priser men även att ni andra som lämnat bidrag som kanske Innogames kanske kan lägga in i spelet kan få lite uppmuntran.

Rosis är definitivt värd ett hedersomnämnande.
 

DeletedUser576

Guest
Det ska bli spännande att läsa alla bidrag, för tidigt på morgonen just nu. Men jag vill ändå säga grattis till vinnarna! Och att jag ser fram emot nästa tävling, vad det nu kan bli. Något med jultema kanske? :)
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Tack så mycket =)
Så många fina bidrag. Ni måste ha en uppsjö av idéer nu till framtida bruk ;)
 

harpan

Legend
Grattis till vinsten ;) skickade oxå in ett förslag ;)

Moderator: Delade inlägget så att grattis görs i rätt tråd!
 
Senast redigerad av en moderator:

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Tack tack! Så kul det skulle vara om någon av våra byggnader blir till verklighet (verklighet i spelet alltså). :D
Håller med, finns ju så många fler idéer oxå förstås ;)

Varför inte ett brödraskapsgille där man kan byta spells, orcher och sådant som itne är möjligt annars inom brödraskapet. I det så finns det även statistik om brödraskapet, hade vart något :D
 
Topp