• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Tävlingar

DeletedUser661

Guest
Tack, det var kul att få vinna tredje plats! Och roliga bidrag att läsa!
 

Gaiona

Mästare
¨Jag har skrattat gott under veckan när jag läst bidragen, det var lite synd att chefen (läs @Boefst) valde att välja vinnarna genom lottning, annars hade i teamet hade fått försätta våra pannor i djupa veck för att välja de vinnande bidragen och kanske gjort oss förtjänta av en liten lönehöjning... ;)

Grattis till vinnarna och er andra som lämnat roliga och underhållande bidrag till hur en kock kan tillaga mat i sann Elvenaranda.
 

DeletedUser661

Guest
Så glad jag blev över att mina stackars 11 diamanter hade vuxit till 761 stycken. Tack så mycket!
 

Elvenlis

Legend
Tack så mycket :) Vad glad jag blev :-D trodde det blitt nåt galet när mina stackars små diamanter helt mystiskt förökat sig :)
 

DeletedUser576

Guest
Tack tack, så trevligt! Och så kul att läsa allas bidrag! Grattis!
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Verkar som det låg kvar användar id från när jag kopierade, fixade till det så det visar rätt när man håller muspekaren på namnen :)
 

harpan

Legend
Grattis alla vinnare det var en skämtsam tävling :cool:

Önskar mej en ny tävling snabbt!!! så himla kul att sitta och klura på "saker och ting" och att sen läsa alla förslag!!! höjdpunkt!!
 
Senast ändrad:
Topp