• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feedback: Tävlingar

Rosis

Mästare
Grattis! Så duktiga ni har varit med flaggorna. :) Blev riktigt impad av Kritas, den var superhäftig, och en klar vinnare i mina ögon. :diamond::diamond::diamond:
Men fina bidrag så jag förstår att det var svårt att välja en.
 

Mirabella77

Legend
Men å så vackra flaggor ni skapade, grattis alla vinnare ni har skapad dom så fina :p
Och tack för tävlingen, de var toppen - kul att skapa en egen flagga helt själv och använda sin fantasi, tur även om jag hade min spel semester han jag vara med ♥
 

potter

Mästare
Många tjusiga flaggor och vilken tävling där alla har fina flaggor och detta blev verkligen en tuff tävling. Grattis till er alla som gjort så fina bidrag.;):D:elf:
 

Krita

Kändis
Tack för diamanterna! Men jag tycker den här tävlingen var i svåraste laget, alla ska kunna bidra och här krävdes det litet dataprogram, klipp och klistra mm. Roligast tycker jag det är när man får rota i Elvenars byggnader och gästraser, gamla och nya, för att hitta rätt. Man upptäcker nåt som är glömt, som är jättefint! :D
 

Gaiona

Mästare
Tack för diamanterna! Men jag tycker den här tävlingen var i svåraste laget, alla ska kunna bidra och här krävdes det litet dataprogram, klipp och klistra mm. Roligast tycker jag det är när man får rota i Elvenars byggnader och gästraser, gamla och nya, för att hitta rätt. Man upptäcker nåt som är glömt, som är jättefint! :D
Om du tittar på Melodys bidrag så är det uppenbart att hon inte använde något datorprogram för att göra sin flagga.

Vi måste prova lite olika typer av tävlingar för att få lite variation, ibland är det kreativa tävlingar som är lite svårare och ibland är det lite lättare tävlingar.
 

harpan

Legend
Om du tittar på Melodys bidrag så är det uppenbart att hon inte använde något datorprogram för att göra sin flagga.

Vi måste prova lite olika typer av tävlingar för att få lite variation, ibland är det kreativa tävlingar som är lite svårare och ibland är det lite lättare tävlingar.
En rolig tävling (fast jag inte deltog..) värdo på klpp å klistra i tel å datorn död... Jag kommer tillbaka nästa tävling!
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Om du tittar på Melodys bidrag så är det uppenbart att hon inte använde något datorprogram för att göra sin flagga.

Vi måste prova lite olika typer av tävlingar för att få lite variation, ibland är det kreativa tävlingar som är lite svårare och ibland är det lite lättare tävlingar.
inte jag heller på flaggan, gillar dessa kreativa tävlingar. Men bra med variation =)
 
Topp