• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Event Feedback: Vintermagi 2021

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Här kan ni ge feedback och diskutera eventet!

Förslag på frågor ni kan svara på:
  • Hur var grafiken?
  • Vad tycker du om storpriset?
  • Hur var de dagliga priserna?
  • Ni som spelat tidigare event med samma system, har det blivit bättre eller sämre?
 

AlienPoppy

Medlem
Innebär valkitet för belöningar i Kungliga prispasset att det går att hämta alla belöningar som låsts upp eller bara ett visst antal?
 

Gaiona

Mästare
Innebär valkitet för belöningar i Kungliga prispasset att det går att hämta alla belöningar som låsts upp eller bara ett visst antal?
Om du betalar för kungliga prispasset så innebär det att du förutom priserna i den nedre raden även får de priser som visas i den övre raden, både de priser du "passerat" och de priser som du kommer fram till, det är ingen sådan begränsning i antalet. Du kan själv se vilka priser som finns där.
 

AlienPoppy

Medlem
Om du betalar för kungliga prispasset så innebär det att du förutom priserna i den nedre raden även får de priser som visas i den övre raden, både de priser du "passerat" och de priser som du kommer fram till, det är ingen sådan begränsning i antalet. Du kan själv se vilka priser som finns där.
Så, varför då skriva "valkit"? Skapar undran i onödan.
 

AlienPoppy

Medlem
@AlienPoppy Kan du ta en bild på texten där det står valkit och skicka här?
Hur man laddar upp en bild i forumet
_20211209_195807.JPG
 
Senast redigerad av en moderator:

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Det ska nog vara ett kommatecken där. Engelska originalet var tyvärr lite förvirrande där. Jag har skrivit om texten till:
"I detta eventet kommer det inte finnas något liga-system men det kungliga prispasset kommer att vara tillgängligt, artefakterna som skulle funnits i liga-systemet kommer istället att finnas i ett valkit för belöningar, som introducerades med vår senaste runda av brödraskapsäventyren, så du kan välja vilka vinterartefakter som passar dig bäst."

Valkitten ligger alltså inte i det kungliga prispasset, utan med de vanliga storpriserna.
De ser ut så här:
1639132894600.png
 

Jian

Mästare
Det blev något fel vid vinstutdelningen.
I "vinstbyrån" har jag fått 1 "Dagens/Vinterlogistik för alvonad" (t.h.) och 1 "Vinteråkallning"
men i lagret blev det istället 2 st "Vinteråkallning"

1640768858884.png

1640768822689.png
 

Elvenlis

Legend
Tycker detta var ett segt event med dåliga storpriser, att offra 1500 diamanter för att få en eller två man vill ha i bonusraden känns dyrt , men gör man inte det får man ju heller inte tillräckligt med artefakter om man nu skulle vilja sätta ut postkontoret. Det är också för många konfrontationer , när det tar mer än 3 dar att forska fram en provins. Och priserna,,,hade Inno ett överskott på alvonad fabriker eller jävlas dom med mig ?
 

AlienPoppy

Medlem
Jag undrar också om Inno hade överskott, fast på Polkagrisfabriker. Hade gärna fått Frusna ugglegrottan åtminstone en gång till under eventets gång. Den är ju mer effektiv i sin manaproduktion än Polkagrisfabriken. Befinner mig i hobkapitlet, gott om mana är det ont om.
 
Topp