• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Event Feedback: Vintermagi 2022

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Här kan ni ge feedback och diskutera eventet!
Förslag på frågor ni kan svara på:
  • Hur var grafiken?
  • Vad tycker du om storpriset?
  • Hur var de dagliga priserna?
  • Hur var uppdragen?
 

AlienPoppy

Medlem
Jag skulle vilja påpeka några saker. Tidigt under veckan kom det ett glittrande faderträd som julgåva. Några dagar senare dök en notifiering upp som sa att vi skulle få ett glittrande faderträd om vi gick in i spelet under julhelgen. Det får väl ändå ske i rätt ordning?

Idag talade notifieringen om att det är sista veckan av evenemanget, fastän det i själva verket är hela 11 dagar kvar. En vecka är 7 dagar.

Dagens uppdrag är att klara av provins-/turnerings- eller spirkonfrontationer. Jag har påpekat detta i tidigare evenemang. Idag är det söndag. Spiran öppnar inte förrän ikväll. Turneringen börjar inte förrän på tisdagkväll. Med andra ord går det egentligen inte att välja annat än provinskonfrontation idag (jag föredrar att slutföra uppdragen under morgonen så är det avklarat och jag slipper tänka på det under resten av dagen). Ska det vara ett sådant uppdrag så får ett sådant ju komma på en onsdag tom fredag så att spelaren verkligen kan välja vilken den vill. Jag önskar verkligen bättring när det gäller det här, eftersom jag redan påpekat det förut. Vi borde få ett annat uppdrag för idag.
 

Bilagor

  • _20221225_064626.JPG
    _20221225_064626.JPG
    270,1 KB · Visningar: 34
  • _20221225_064746.JPG
    _20221225_064746.JPG
    217,6 KB · Visningar: 34

AlienPoppy

Medlem
En positiv återkoppling dock; historien är verkligen spännande och mysig! Hur Boblin och yetin pratar fångar deras personlighet, en eloge för det! :)
 

Jian

Mästare
Det lär finnas tabeller med alla uppdrag till respektive event
Någon som är mer matematiskt lagd kan säkert räkan ut hur fort man ska göra uppdragen som kommer före
Uppdrag X (söndagsuppdraget) eller annat specifikt uppdrag
så att Uppdrag X "dyker upp" på just en söndag

God fortfättning
Happy gaming
 
Topp