• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Feerna

Vega

Medlem
Jag tycker att det här med att forska fram fe byggnader är roligt men sen när man ska uppgradera dom så är det inget roligt längre för det går åt så mycket av samma varor på allt och det går inte att få tag i på marknaden för alla verkar hålla på med samma saker.
Tycker ni gjort en liten miss där alla vill ha Marmor, Skriftrullar och Kristaller och det är jätte svårt att få tag i .
Men ni har väl gjort så med flit för att det ska ta en evighet för oss att komma någon vart för ni har säkert inget nytt att komma med på evigheter.
Detta kan göra att folk tröttnar igen eller också köper dom diamanter och använder i den mån det går, och det är väl inte meningen att man ska bli fattig bara för att spela ett online spel.
Ännu så länge tycker jag spelet är ganska roligt men jag börjar bli lite irriterad.
 

DeletedUser3

Guest
Hej Vega,

Tack för din feedback.

Diamanter kommer alltid vara frivilligt och ingen tvingar någon att köpa dem. Angående nytt material, såg du senaste InnoGames TV? Det är ju redan nytt utannonserat :)
 

DeletedUser106

Guest
Jag tycker allt är super toppen med feer, jag har inte några som helst problem att få tag på dom varor jag behöver och jag köper inte diamanter.
Så spelskaparna har verkligen lyckats med allt när det gäller feer super kul :):p:D
 

DeletedUser85

Guest
Håller med Simpson här, gillar också feerna, tycker spelmakarna har lyckats väldigt bra med det konstnärliga här också :)
Angående resurserna så har jag heller inte märkt några svårigheter, förutom att jag får använda magiakademin flitigt för att få verkstadsspells. Ingen av marmor eller kristall är bonusvaror för mig, men klanen och grannar har haft det jag behövt hittills i alla fall. :cool:
 

Vega

Medlem
Det beror på hur långt ni kommit i forskningen och vad era grannar och dom i br har boost på för varor.
På min marknad vill alla ha Marmor, kristaller och skriftrullar och du simpson som varit med hos oss bor väl minnas att det var ont om dom varorna hos oss ofta eller har du glömt bort det.
 

DeletedUser106

Guest
Du vega så har jag boost på marmor och dom andra varorna får jag via min br och mina grannar så nä har då inte märkt någon skillnad. Jag håller med Rheinstahl så tycker jag att spelmakarna har lyckats otroligt bra med det konstnärliga :):D:p
 

Vega

Medlem
Jag har aldrig påstått att dom inte är konstnärliga det var inte det frågan gällde men jag droppar dig orkar inte tjafsa det får räcka.
Vi ska inte dryfta våra tycken och eventuella problem i forumet det kan vi ta privat.
 

DeletedUser106

Guest
Jag bara håller med Rheinstahl :D

Om jag inte får säga min åsikt om feer då kan ni stänga tråden tycker jag
 

DeletedUser77

Guest
Jag håller med Vega.
Kapitel VI (Dvärgar) gick snabbare, behövdes fler diamanter.
Men Feerna ska ta en evighet tills man kan forska och bygga allting.
 
Topp