• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fixat Fel trupper vid slag!

DeletedUser43

Guest
När jag öppnar en strid och ska välja mina trupper så har jag helt plötsligt inga svärdgubbar och mina bågskyttar är grå (jag har inte skapat några sådana så dom är 0) och jag kan dessutom välja Kerberos hundar men måste låsa upp dessa i forskning först. Jag är alv och ska inte ha hundar utan Svärdgubbar!

Kolla upp detta är ni snälla!
fel trupper 2.png
fel trupper.png
 

DeletedUser43

Guest
När jag går in på baracken så är det som det ska vara med svärdgubbar, bågskyttar, trägubbar, stengubbar och häxor.
Bara när man ska strida som det ser konstigt ut.
 

DeletedUser3

Guest
Jag har kontrollerat det här och den här buggen ska antagligen gå bort med nästa uppdatering. Tack så mycket för att du rapporterade det. Om det fortfarande är likadant efter nästa uppdatering så säg till.
 

DeletedUser138

Guest
En sak du kan pröva tills nästa uppdatering är att se till att ha åtminstone en enhet av samtliga truppslag du kan träna i baracken när du går in i en strid.
Alltså en ensam bågskytt t.ex, en full trupp bågskyttar behövs inte.
 

DeletedUser43

Guest
Jag har fortfarande att det visar fel trupper på dom två sista slotterna, dock av sådana som jag redan har gubbar av i dom tre första slottarna.
Typ om jag har häxor, stengubbar och trädgubbar så visas stengubbar och häxor i dom två tomma slottarna istället för svärdgubbar och bågskyttar om ni fattar vad jag menar.
 

DeletedUser43

Guest
Här är bild
 

Bilagor

  • fel trupper 3.png
    fel trupper 3.png
    200,7 KB · Visningar: 63

DeletedUser138

Guest
Hej! Så senaste uppdateringen fixade bara problemet till hälften? Ok, den här skickar vi vidare. Tackar för att du gjorde dig besväret att lägga upp en bild förresten, sånt uppskattar vi :)
 
Topp