• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inte ett fel Fenixartefakter

DeletedUser697

Guest
Har endast 4 fenixartefakter, 5 med ägget. Trots att jag är på dagliga låsta uppdrag. Och loggar in dagligen för gratisessensen. Så kanske det blir 2 till om jag har tur. Så endast 7 av 10 artefakter, ska det vara så?
 

ZpaRoW

Mästare
plockar du alla runt staden oxå? sen beror det på vilken kista du inriktar dig på och om du har tur.. men tycker 4st låter väldigt lite, har min fågel på lvl 8 och kommer nog få en lvl till innan eventet är slut, och sista artefakten fixar ja i kommande BÄ! då har ja inte haft nån väldans tur och fått många extra valutor i kistorna, inte en jäkla 500! tror de kommer 2 artefakter i bä om du/ni tar all kistorna
 

Gaiona

Mästare
7 artefakter räcker när du tar 2 till i brödraskapsäventyret eftersom det räcker med 9 artefakter för att levla den utvecklande byggnaden från level 1 till level 10.
 

DeletedUser697

Guest
Har plockat alla runt staden. Försöker även ta kistor som ger mest essens. Har inte fått så lite artefakter förut, alltid kunnat ta eventbyggnader till level 10, ibland med hjälp av artefakter från BÄ. Håller på att utveckla min fenix redan och den är nu på L5 :(
 

Taj-Lej

Kändis
hej när jag läste detta och det stämmer att du bara har kommit till level 5....så jag undrar om du har hämtat ut dom 2 som finns på uppdragslinjen om inte så har du 2 där plus 250 essens annars har jag svårt att få ihop det med 45essens dagligen och övrigt run staden för hur jag än räknar på kistorna så borde du ligga i alla fall på level 7


Mvh Taj
 

DeletedUser697

Guest
Håller med, det är konstigt för jag har hämtat de 2 som ligger i uppdragslinjen.
 

Gaiona

Mästare
Hur mycket eventvaluta har du kvar? Jag har fem askfenixartefakter jag med men har 2590 himlaessens så jag räknar lugnt med att hinna få två till artefakter.
 
Topp