• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Avslutad Fjärde adventstävlingen - julgåvan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Sompote

Tävlingsledare

Tävling



Medan du sitter och fixar med julkortet till borgmästaren i den nya staden, kommer du på en riktigt bra idé! Varför inte göra ett gott första intryck genom att också skicka med en gåva? Sagt och gjort! Du letar upp en fin låda, och fyller den med en vara som du verkligen gillar.
Så, vilken vara vill du ge till borgmästaren i den nya staden?

Adventstävlingar - gåva.jpg


Vår avslutande lätta tävling går alltså ut på att säga en, och endast en, vara som tillverkas i någon av Arendylls fabriker.
Du behöver inte ha fabriken i din egen stad.

Info


Slutdatum: 18 december
Vinster: :diamond: :diamond: Fem vinnare får 250 diamanter var :diamond: :diamond:

Detta är den fjärde av fyra tävlingar du behöver delta i, för att vara med i utlottningen av ett gravitationsvärdshus.



Regler


  • En post per spelare.
  • Du kan redigera ditt bidrag så länge tävlingen är öppen.
  • Vinnare utses genom lottdragning
  • Inlägg kommer vara dolda i tråden medan tävlingen pågår, så ni inte kan se andras bidrag.
  • Team Elvenars beslut kan ej överklagas.
Här kan du ställa frågor om tävlingen.

Lycka till!
Team Elvenar
 

potter

Mästare
Hade varit trevligt om man fick orchklaner i pris när man kör event eller i spiran som vinst i kistor.
 
Senast ändrad:

AlienPoppy

Medlem
"Julen är en rolig tid, alla måste vara glada!" Därför hoppas jag göra ett gott intryck med en Tokig tvål.
 

Yrzno

Medlem
Pepparkaksgården! Så kan han äta så många pepparkakor och så mycket godis han vill. Året om =)
 

P3Games

Legend
Det stod inget om att man skulle motivera sitt svar, men jag gör det ändå.
För mig var det självklara valet att ge bort Mystiskt bläck.
(Det borde finnas en story bakom varje vara i Arendyll; hur egendomliga, underliga, eller speciella de är. Annat än bara användas som vara.)

ElvenarJulgåva.PNG
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp