• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Fler medlemmar i brödraskapen

DeletedUser158

Guest
Ibland skrivs det saker som bara får en att bli less här. Tycker att detta verkar vara en trollfråga. Internettroll-fråga, från ett konto som är relativt nytt, men som har en mycket erfaren spelare bakom sig kanske? :eek: o_O:eek:
Ingen gillar internetttroll. Hmm :rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Många bs har också inaktiva medlemmar, så de ser fulla ut fast de inte är det
Jäkligt onödigt om du frågar mig :) när det finns många som både vill och vågar spela!

Men jag tror fortfarande att det hade gjort skillnad att öka antalet medlemmar som kan ingå i ett bs. ;)

Troll eller inte troll - frågan handlar om antalet spelare i ett BS och inget annat.
Rock_star_troll.png
 

Mammio

Mästare
Jag tycker att 25 är lagom men frågan har lyfts även på andra servrar, så vem vet vad som händer i framtiden. jag är inte emot 30 stycken om det skulle kunna hjälpa till.
Det finns absolut brödraskap som är hjälpsamma och tar emot nya spelare. Det är förstås också upp till nya spelaren att vara aktiv och i den mån det går ta reda på mycket fakta på egen hand genom t.ex. wiki
Att skicka ett meddelande till ärkemagikern och berätta om sig själv, vad man vill med spelet och vad man skulle kunna bidra med är ett bra sätt att få kontakt.
På tal om troll så är jag helt övertygad om att jag är en bortbyting ;)
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Tycker det är nog med 25 pers i varje BS, 30 blir för många anser jag. Som en lite för stor dagisgrupp med för få i personalgruppen, typ... ;)
"personalmängden" kan ju justeras väldigt enkelt med magiker osv så det ser jag inte som ett problem, snarare en möjlighet. Jag är en stark förespråkare av att alla "dagisbarn" ska ha frihet under ansvar ;)

Finns en annan fördel med 30 personer i ett BS, nämligen att det inte blir lika sårbart om något händer.
 

Aurene

Legend
30 pers är inte lätt, svårt redan vid 25 ;) Vi är lyckade idag med 25 dock vi har några som är inaktiva pga sjukdom eller andra familje saker, jobb, men vi klarar oss och är lojala och reserverar platserna tills de kan komma igen, eller söker nya och jag är mer än nöjd med vårt BS alla kör ALL IN när de behövs, ingen drama, alla gör sitt bästa av de resurser vad de har. Några duster ibland genom åren har de blivit men det måste man som "dagistant" ta. ;)
 

Macbolan

Mästare
Hmm..säg att Vi höjer till 50 Medlemmar! ..Så skulle Vi i "Anarchy" ha "Fullt Hus"..efter nåt dygn bara!
Alla vill ju spela med dom som fixar 10 kistor Lätt..eller Hur?! :cool:

Vad jag menar är att man måste ta hänsyn till flera faktorer!
Att Fixa Turneringar!
Spiran!
BÄ!
Elvenstats Globala Lista! ;)
 

Jian

Mästare
30 pers är inte lätt, svårt redan vid 25 ;) Vi är lyckade idag med 25 dock vi har några som är inaktiva pga sjukdom eller andra familje saker, jobb, men vi klarar oss och är lojala och reserverar platserna tills de kan komma igen, eller söker nya och jag är mer än nöjd med vårt BS alla kör ALL IN när de behövs, ingen drama, alla gör sitt bästa av de resurser vad de har. Några duster ibland genom åren har de blivit men det måste man som "dagistant" ta. ;)
Himla tur det finns dagistanter när det finns dagis ;)
 

DeletedUser158

Guest
Hmm..säg att Vi höjer till 50 Medlemmar! ..Så skulle Vi i "Anarchy" ha "Fullt Hus"..efter nåt dygn bara!
Alla vill ju spela med dom som fixar 10 kistor Lätt..eller Hur?! :cool:

Vad jag menar är att man måste ta hänsyn till flera faktorer!
Att Fixa Turneringar!
Spiran!
BÄ!
Elvenstats Globala Lista! ;)
Men ni fixar bara en sak av dem?
(än så länge, kanske?) ;)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp