• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fler medlemmar till Forumet-morot

DeletedUser575

Guest
InnoGames borde göra ett uppdrag när man kommit till kapitel fyra för att slussa in folk på Forumet, som ger en mycket bra belöning, säg 250 diamanter? Detta för att alla spelare ska skapa ett login även här på Forumet? (Jag skrev om detta i en annan tråd, men ville skriva detta som ett eget förslag) Belöningen kan komma när man postat sin första post i "Nya medlemmar"? För oss gamla medlemmar som redan är här är ju ett sånt förslag lite tråkigt, men det som är bra för oss, är att det då ramlar in flera aktiva, förhoppningsvis. Sedan kan ju alla, oavsett kapitel få detta uppdraget, oavsett om man är medlem eller ej... Det vore ännu bättre tycker jag.
 

Rosis

Mästare
Jag tycker det är ett bra förslag från Charlie, och som Gaiona skrev, det kan vara ett överhoppningsbart uppdrag. Lockar man med diamanter, så är det nog svårt att avstå för de flesta. Ett levande Forum gör ju att fler spelare stannar i spelet, eftersom mer kunskap om spelet också ger ett roligare spel. :diamond: :diamond: :diamond:
Jag vill också passa på att säga att Boefst gjort strålande arbete för att Forumet ska leva upp, där tävlingarna och hans sätt att vara är så bra!
 

DeletedUser578

Guest
Ja, jag hade inte hittat Forumet om jag inte bodde ihop med en spelgalning. :p Eller, att jag nog inte hade börjat spela Elvenar ens, utan hennes spelglöd, är mer troligt. :rolleyes: Men jag måste medge att spelet har sin charm, och trots att jag inte blivit lika inbiten som tanten, så lockar spelet mig tillräckligt för att jag ska fortsätta. :kp::kp::elf::human::elf::human::kp::kp:
 

Macbolan

Mästare
Herr Boman!!
Akta Dig för spelgalna Kvinnor..."Anarkisterna" är full av heltokiga töser...som är helt underbart fantastiska! ;) :cool:
 

DeletedUser583

Guest
InnoGames borde göra ett uppdrag när man kommit till kapitel fyra för att slussa in folk på Forumet, som ger en mycket bra belöning, säg 250 diamanter? Detta för att alla spelare ska skapa ett login även här på Forumet? (Jag skrev om detta i en annan tråd, men ville skriva detta som ett eget förslag) Belöningen kan komma när man postat sin första post i "Nya medlemmar"? För oss gamla medlemmar som redan är här är ju ett sånt förslag lite tråkigt, men det som är bra för oss, är att det då ramlar in flera aktiva, förhoppningsvis. Sedan kan ju alla, oavsett kapitel få detta uppdraget, oavsett om man är medlem eller ej... Det vore ännu bättre tycker jag.
Ja och även om Forumet inte är så snabbt som en chatt så kan ju vi prata här om det behövs, från alla Brödraskap. Och allt är mer övervakat, så det inte blir en massa sexistiska kommentarer osv.., vilket kan vara det besvärliga med en stor chatt.
 
Topp