• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Avslutad Fru Sniffles magiska brygder

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Sompote

Tävlingsledare

Tävling


Så skönt att vi är klara inne i dimmiga skogen, säger fru Sniffle.
Det gick verkligen över förväntan, och det hade inte gått utan er hjälp.
Här hemma har jag fortsatt att ha min kittel över elden, och nu har det blivit massor med spännande brygder som jag vill dela med mig av.
Jag hoppas att de kan komma till nytta, så är det någon flaska som lockar lite extra?
Du får önska dig två stycken!


Fru Sniffles flaskor - tävling .jpg

Info


Slutdatum: 21 november 2021
Vinster: :diamond: :diamond: :diamond: 150 - 600 diamanter per vinnare. :diamond: :diamond: :diamond:
Varje enskild flaska har ett värde mellan 150 och 300 diamanter. Sammanlagt ska 3000 diamanter lottas ut.

Regler


  • En post per spelare.
  • Godkänt tävlingsbidrag är tydlig i vilka två (2) av flaskorna A, B, C, D, E, F, G eller H som önskas.
    • De tre första vinnarna får bägge sina önskade flaskor.
    • Övriga vinnare får sin först önskade flaska.
    • Sista vinnaren ska räkna med ett mindre antal diamanter.
    • Skriver du en flaska, eller samma flaska två gånger, kvarstår du i tävlingen, men får endast en flaska vid eventuell vinst.
  • Du kan redigera ditt bidrag så länge tävlingen är öppen.
  • Vinnarna lottas, och vi drar vinnare fram till att de 3000 diamanterna är slut.
  • Inlägg kommer vara dolda i tråden medan tävlingen pågår, så ni inte kan se andras bidrag.

    Här kan du ställa frågor om tävlingen.
Lycka till!
Team Elvenar
 

Krita

Kändis
Kära fru Sniffle! Jag önskar prova flaska C och flaska H och hoppas det är en bra blandning. Hälsningar Krita. :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp