• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Gaiona

Gaiona

Mästare
Tjenixen alla Elvenarer! :D

Jag är i rullorna en 59-årig gammal gubbe men jag tror de ljuger, kroppsligt känner jag mig riktigt gammal men i sinnet känner jag mig ung. :oops:

Autodidakt programmerare av födsel (nåja) och ohejdad vana och jobbar hemifrån så jag kan dyka upp här som gubben i lådan vid de mest konstiga tider (men jag är ingen morgonmänniska).

Har lite vana sen tidigare av moderering så jag tror att jag vet vad jag gett mig in på. :rolleyes:

Har haft både hund och katt men jag föredrar nog hund, är ganska ofta hundvakt. :)
 

Rosis

Mästare
Det verkar som om ni tillsammans utgör ett bra team, med en stark Boefst i ledningen. En sak bara, Gaiona: istället för frågetecken som avatar, kan du inte skaffa någon mer passande bild? :cool:
 

Gaiona

Mästare
index.php
Det verkar som om ni tillsammans utgör ett bra team, med en stark Boefst i ledningen. En sak bara, Gaiona: istället för frågetecken som avatar, kan du inte skaffa någon mer passande bild? :cool:
Jag försökte nyss göra det men jag råkar ut för någon bugg så jag har bett om hjälp att göra det.

Tänkte använda min bild från senaste tävlingen som avatar...
 
Topp