• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Nytt problem Grannhjälp

DeletedUser98

Guest
Nå, hur gick det med uppdateringen? Det är hopplöst att ge grannhjälp, Har man gett grannhjälp till en och ska gå tillbaka till världskartan, så läser sig bilden med påföljd att man måste hämta/ladda om sidan igen. Till sist tröttnar på detta, Namn på städer försvinner, samt ibland blir det mörka fält på kartan. Sedan är världskartan alldeles för seg vid förflyttningar. Hoppas ni tar tag i detta snabbt om ni vill att vi ska spela vidare i Elvenar.
 

DeletedUser28

Guest
Får inte mynt eller produkter efter grannhjälp! Besöker granarnas stader efter 30-40 sekunder laddning! Svårare och svårare att spela Elvenar...
 

DeletedUser3

Guest
Hej! Vissa av klagomålen jobbar utvecklarna fortafarnde på att lösa eller optimera. Vi ville få ut de som var klara redan nu, men jag tackar för ert tålamod.
 

Vega

Medlem
Vissa gånger när man putsat i brödraskapet så svarar datorn att man inte har internetkontakt och så startar den om av sig själv och så får man putsa samma person igen och då får man inga pengar eller verktyg.
Börjar bli lite mycket buggar nu. Och världskartan är lika knäpp ännu att namnen på grannarna försvinner och så låser sig bilden var och varannan gång när man putsar så man får uppdatera hela tiden.
Samma sak med att den tjatar om att jag har 154 olästa mejl varje gång jag putsat och kommer tillbaka till min stad.
Det börjar bli väldigt irriterande snart är nog vårt tålamod på upphällningen.
Ursäkta mig men jag är irriterad.

Hoppas ni snart löser det.
 

DeletedUser3

Guest
Hej Vega,

Det är nu bekräftat att vissa av buggfixarna inte gick igenom senaste uppdateringen och utvecklarna jobbar på att fixa det. Jag förstår att du med flera är irriterade, men lovar att teamet gör sitt bästa för att få allt att fungera som det ska. Ingen vill mer än utvecklarna att deras spelare ska vara glada och nöjda. Ni kan försäkra er om att era klagomål och misstycke når teamet, eftersom jag samlar det och skickar vidare varje vecka.

Om datorn startar om av sig själv och du förlorar internetanslutningen är det däremot inget fel från vår sida, så där kan vi tyvärr inte hjälpa dig.
 

DeletedUser98

Guest
Ang grannhjälp, har jag upptäckt att det går bra norr om min egen stad, men däremot söder om låser sig bilden och man måste ladda om.
 

DeletedUser3

Guest
Tack för informationen dalen, alla småsaker ni märker är välkomna!
 

Vega

Medlem
Tack för ditt svar Rikkmeister.

Ja det där med internetanslutningen löste jag genom att starta om routern och sen datorn.
tack än en gång och ha en bra kväll
 
Topp