• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Grattis Prosperity, 1 år med guld i spiran!

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Idag firar jag 1 år i följd med guld i spiran med mitt härliga gäng!
Så stolt över dessa härliga spelare. Prosperity :diamond:

För att fira detta så delar jag idag med mig av våran prognosfil som jag skapade för ca 1 år sedan.
Ni hittar den här: shorturl.at/biwCH

Det är tämligen enkelt.
1. Kopiera ner filen till er själva.
2. Skriv in medlemmarnas namn och sätt ett kryss i hur långt de tror sig kunna komma.
3. Filen räknar då ut hur många poäng det motsvarar och hur mycket mer som krävs eller om det är klart för guld.
4. Under tiden ni kör skriver man in vad man har för poäng i spiran, så räknar den ut hur många poäng som är kvar.

Tänk på att inte ändra några formler för då blir det fel ;)

Jag hoppas att det ska hjälpa fler att nå guld i spiran <3
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
1617301927652.png


Stort grattis till er i Prosperity!
Mycket vänligt av dig att dela med dig @Gose
1617301970477.png
mer vänlighet till folket!
 

anga

Mästare
Idag firar jag 1 år i följd med guld i spiran med mitt härliga gäng!
Så stolt över dessa härliga spelare. Prosperity :diamond:

För att fira detta så delar jag idag med mig av våran prognosfil som jag skapade för ca 1 år sedan.
Ni hittar den här: shorturl.at/biwCH

Det är tämligen enkelt.
1. Kopiera ner filen till er själva.
2. Skriv in medlemmarnas namn och sätt ett kryss i hur långt de tror sig kunna komma.
3. Filen räknar då ut hur många poäng det motsvarar och hur mycket mer som krävs eller om det är klart för guld.
4. Under tiden ni kör skriver man in vad man har för poäng i spiran, så räknar den ut hur många poäng som är kvar.

Tänk på att inte ändra några formler för då blir det fel ;)

Jag hoppas att det ska hjälpa fler att nå guld i spiran <3
Detta överlämnar jag till min kompetente magiker som sköter bokföringen. Sompote :) Men tackar Gose
 

Macbolan

Mästare
Grattis gänget!
Vad Vann Ni?? :p :cool:

Personligen så drar Jag i topp i Spiran varje Vecka...Men Jag tvingar Inte mina övriga kamrater i gänget att göra detsamma ..det är frivilligt hos Oss i Anarchy! ;)
 
Senast ändrad:

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Grattis gänget!
Vad Vann Ni?? :p :cool:

Personligen så drar Jag i topp i Spiran varje Vecka...Men Jag tvingar Inte mina övriga kamrater i gänget att göra detsamma ..det är frivilligt hos Oss i Anarchy! ;)
Tror du har missuppfattat det hela, vi gör det tillsammans. Kalla det tvång om du vill men så ser inte vi på det. Vi vill ha diamanterna och kan tillsammans se till att ta dem varje vecka. Alla behöver inte gå i topp för att få stor utdelning.

Vi får väl ut av det samma som ni får att försöka stiga i topp på den internationella listan. Vinner ni något?
 
Topp