• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Grattis Ragnarök

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

anga

Mästare
anga är inte en person som är avundsjuk av sig. Utan blir ärligt glad när det går bra för andra. Därav gratulationen. Önskar att fler hade den fina egenskapen. Inklusive mig själv.

Men nu är inte jag heller avundsjuk på guld i Spiran. Det är inte så viktigt för mig. Men kul för Ragnarök som tog guld. Och nej, det var inte menat som ett skämt.
❤️
 

PEMS

Kändis
anga är inte en person som är avundsjuk av sig. Utan blir ärligt glad när det går bra för andra. Därav gratulationen. Önskar att fler hade den fina egenskapen. Inklusive mig själv.

Men nu är inte jag heller avundsjuk på guld i Spiran. Det är inte så viktigt för mig. Men kul för Ragnarök som tog guld. Och nej, det var inte menat som ett skämt.
Hur kan du veta vad att det inte var ett skämt? Du kanske vet mer än vad jag vet:eek:

Drar ni inte det i långbänk nu, vad är ni ute efter?
Somliga har väldigt stora tåro_O
 

Mammio

Mästare
Här låser jag tråden. Det finns många av oss som har haft och har ett svårt år, vilket kan göra att vi alla lite till mans är extra känsliga och inte så lyhörda som vi vanligtvis är.
Men vi tar nya tag och försöker göra vårt forum till ett bra och konstruktivt ställe, tack till alla spelare som postar och nu tar vi varsin pepparkaka på det och varför inte en marsipangris också :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp