• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Grattis Rhavin

Rhavin

Medlem
Tack men ja har spelat länge så med lite planering är de inte nån större bedrift nu handlar de bara om boost byggnader då man inte ids köra manuellt. Kör man manuellt så sparar man extremt mycke trupper men de har inte hänt på nått år så den enda bedriften är i å sköta min ekonomi i spelet :)
 

Rhavin

Medlem
tror de var 31050 Hade satt upp som personligt mål att plocka över 30k nån gång tänkte de var lika bra å göra bort skiten då man får xp för varje klarad kista i turneringen :) I förr systemet hade ja att ja över 100 provinser och i de här över 30k men nu är målen klara å man behöver aldrig mer köra en runda 6 vilket är helt useless :)
 

Macbolan

Mästare
Grattis m8!...fantastiskt BRA Score! :D
Men hur många Provinser behövde Du öppna..för att komma så högt?
 

Macbolan

Mästare
Jag känner rent spontant, att det får räcka med Nya Rekord Nu....;)
,,bättre att Du får behålla detta Rekord Rhavin..känns Bra för Mig! :cool:
Jag orkar varken Med att samla ihop alla dessa Boostbyggen som krävs..eller sitta å nöta! :rolleyes:
Idag behöver jag mina Boostbyggen konstant, för att hjälpa mitt Bs samt Mig själv att fixa Spiran och Turneringen...
Så GRATTIS Rhavin..Du är den Obestridiga Mästaren av Turneringar! :D:cool:
 

Rhavin

Medlem
Rekord i de här spelet har ju alltid varit lika ointressant. Levla upp och Kp är de enda som varit intressant nu finns ju xp också :)
 
Topp