• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

GROSSISTEN

DeletedUser109

Guest
vad har hänt hos grossisten?? varför blir varje köp dyrare och varför kan man inte köpa längre dom tidigare mängder?? så tycker jag inte om det. flera av mina medspelare i bröderskapet har tappat lusten att spela pga detta.
 

DeletedUser276

Guest
Jag håller med. Det är alldeles för små poster att köpa och det blir väldigt dyrt. En klar försämring.
 

DeletedUser288

Guest
Helt omöjligt nu att få de kvantiteter som behövs nu för uppgraderingar, jag är med i ett mycket bra brödrarskap och har upptäckt mycket mer än min nivå på kartan men jag kan inte byta till mig det jag behöver.
Ta bort detta genast!
 
Senast redigerad av en moderator:

Brittis

Medlem
Håller med HeddaV Det har blivit dyrare att köpa det man behöver när man ligger på en ganska låg nivå. Mina byten fungerar i brödraskapet.
 

DeletedUser109

Guest
vi har också ett relativt bra bröderskap. alla gör så gott dom kan. men jag har bott många år i småland och är van att vara ekonomisk. att kasta bort pengar (även om det är spelpengar) gör mig illa till mods. och jag tycker att det är ocker just nu hos grossisten. jag kommer att bojkotta den i högsta grad. gör ni det också, kanske det blir en ändring efter det inte används så mycket.
 

DeletedUser289

Guest
Har också för fram idén om bojkott av grossisten för mitt brödraskap. Nu gäller det mer än någonsin att se till att det är jämn fördelning av resurserna i hela brödraskapet. Pengarna har verkligen gått ner i värde sedan denna sista förändring.:(
 

DeletedUser288

Guest
Att bojkotta grossisten hjälper inget, det enda som hjälper är att bojkotta att köpa diamanter...
På min marknadsplats finns det ingen som erbjuder marmor, det finns två erbjudanden på brädor men tyvärr inte mot stål som är min bonusvara, sen finns det 12 till erbjudanden om brädor men de spelarna är så långt borta från mig att det blir väldiga straffavgifter. Jag är med i ett fulltaligt brödrarskap och jag har 156 provinser öppnade. Jag har haft erbjudanden uppe hela dagen om att byta till mig marmor och brädor för 2 stjärnor utan resultat. Jag behöver ung 37000 marmor och 50000 brädor för att uppgradera mina stålfabriker. Nog för att detta spel är tålamodsprövande men här går gränsen.
 

Macbolan

Mästare
Håller med övriga talande i detta ämne!
Grossisten har blivit en ockrare!! :(

Denna typ av "progressiv" betalning hos grossisten kanske hade varit på plats..OM..Alla spelare hade varit "HighEnd" på typ 250k points...Men ist, drabbar det, den stora majoriteten av mindre spelare som förmodligen Inte kan dra fördel av att vara member i ett större gille...med ett överflöd av varor!

Jag själv är member i Aslan Sweden...ett av dom större gillena...Men även Vi märker av att det blivit svårare att få tag i vissa bristvaror pga denna ändring hos grossisten....
Nää!..skrota en idé som ingen vill ha...Gör Om Gör Rätt!!
/Mac
 
Topp