• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

har jag drömt ( antagligen)

Macbolan

Mästare
Tjaa..enligt Forumets Nyheter...så skall det Nya kapitlet landa på Måndag den 20/4!
Det kallas för Ambassader!
Men jag kan mkt väl tro att Innogames skickar in ett Nytt BÄ...och varför Inte ett Nytt Event!...Allt för att få in pengar! ;)
Nya Eventet kan ju Heta Corona-Vägen till Himmelen!? :confused: Å så får vi samla in benknotor samt öppna kistor med döingar i..som ger olika bonusar när man puffar på dom..Jättespännande! :eek:o_O
 
Senast ändrad:

Rosis

Mästare
Tjaa..enligt Forumets Nyheter...så skall det Nya kapitlet landa på Måndag den 20/4!
Det kallas för Ambassader!
Men jag kan mkt väl tro att Innogames skickar in ett Nytt BÄ...och varför Inte ett Nytt Event!...Allt för att få in pengar! ;)
Nya Eventet kan ju Heta Corona-Vägen till Himmelen!? :confused: Å så får vi samla in benknotor samt öppna kistor med döingar i..som ger olika bonusar när man puffar på dom..Jättespännande! :eek:o_O
Önskedrömmarna i mitt svar handlade om att Inno inte stoppade in BÄ samtidigt med det nya kapitlet... För tyvärr tror jag att de gärna vill stressa ihjäl oss. Fast man kan låta bli att va med, men det är ju det där med laget, och dra sitt strå till stacken. :oops:
 

Rosis

Mästare
För mig är det egentligen inget motsatsförhållande, men jag anser att äventyren kommer för tätt, då vi hade ett i mars månad. Brödraskapsäventyr anser jag bör komma cirka fyra gånger per år, för då har jag hunnit glömma hur jobbigt det kan vara, och går gärna in med liv och lust. Trots en del kassa vinster, jämfört med insatsen. För det är kul att samarbeta med sina systrar och bröder. Men inte hur ofta som helst.
 

Elvenlis

Legend
Önskedrömmarna i mitt svar handlade om att Inno inte stoppade in BÄ samtidigt med det nya kapitlet... För tyvärr tror jag att de gärna vill stressa ihjäl oss. Fast man kan låta bli att va med, men det är ju det där med laget, och dra sitt strå till stacken. :oops:
Vi får bygga små stackar en stund,,,kanske,,,, eller inte göra så stor del av BÄet,,, vi klarar det jag tror vi kan
 

Macbolan

Mästare
Stavar man Illa..så borde man bli avstängd i 3 månader!
Jag blev avstängd så länge för att nån filur kände sig "Kränkt"..fick inte ens en chans att försvara/bemöta anklagelsen!.. :cool: :p
Ps. Glad att det är Nya moderators å ledning idag! :)
 
Topp