• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Har ni märkt av den nya tävlingen?

Vega

Medlem
Jag tycker tävlingen är rolig och så har man fått lite annat att göra medan vi väntar på dom nya besökarna.
Men vem tävlar man mot sig själv eller?
 
Senast ändrad:

DeletedUser187

Guest
Hmmm, har fattat att det hela tiden skapas nya utmaningar med syftet att sälja fler D:er. Det finns olika sätt att lösa problem och om man inte vill vara No1 IDAG så kan man ju backa lite och hitta nya lösningar. En fabrik går från lägsta till högsta nivå på några dgr... T O of the B...
 

Vega

Medlem
Ja du pling det är tur att vi har Lady da Silva som är en av dom i vårt BR som har hjärna, men vi har fler men dom är rätt så tysta av sig.
Jag gillar utmaningar och det är en del av uppdragen det ska gudarna veta.
 

DeletedUser85

Guest
Gillar också tävlingen, vill gärna ha Gyllene Avgrunden, så runorna kommer väl till pass :)
jag fick ett bra tips från lady. jag rensade och fick plats för ett hus, som jag byggde upp till nivå 5 och sedan tog bort. och gjorde samma procedur 4 ggr
Har lite samma problem också, men jag kör med 2 ggr träfabriker istället, de är ju bara 2x1 rutor på de lägre nivåerna.
 

Macbolan

Mästare
Yep!
Gillar tävlingen!
Men tyvärr så vatt min KP-Bar full...så jag fick inte den slutgiltiga Belöningen av 10 KP..för att ha fixat !Tävlingen"!
...Kan det bli mera KASS??? hehe! ;)
Mvh
Mac
 

DeletedUser85

Guest
Yep!
Gillar tävlingen!
Men tyvärr så vatt min KP-Bar full...så jag fick inte den slutgiltiga Belöningen av 10 KP..för att ha fixat !Tävlingen"!
...Kan det bli mera KASS??? hehe! ;)
Mvh
Mac
Men MacBolan, varför hämtar du ut dina 10 kp när stapeln är full och du inte kan ta emot fler? Håller med om att mycket i spelet tål att diskuteras, men det här får du nog ta på dig själv :rolleyes:
 

Vega

Medlem
MacBolan varför tillverkar du inte Inspirerande meditation i Magiakademin då får du plats med 20 KP och den håller i 2 dygn
 
Jag tycker faktiskt Macbolan har en poäng här. Antingen borde man få en varning (som när man gör grannhjälpen och det har blivit fullt i stadshuset, bra där!) eller så borde den fylla på med det man har kämpat sig till utöver de KP som ev. redan fanns. Är det inte så det fungerar när man har hjälpt till med ett uråldrigt under och får KP som belöning? Jag menar så måste det väl ändå vara? Jag kan ju inte sitta och hålla mitt lager av KP tomt och väta på att någon ska uppgradera sitt under.
 

DeletedUser3

Guest
Ja, man borde minst få en varning innan man samlar in det.
 

Macbolan

Mästare
Rheinstahl har rätt...ansvaret ligger o fullt hos mig själv i detta fallet...borde varit mera uppmärksam...Men samtidigt, så vore det inte fel med att få en "Varning" innan man försöker plocka in sina KP!

Vega m8 ;) Jag hade en 20 KP-Bar full tyvärr...borde nog leta efter en större i fortsättningen...kanske en 100-Bar? ...kan den heta "Fanatiskt Radikaliserad Mega-muterad Tok-Meditation"?! :rolleyes:
Mvh
Mac
 

Vega

Medlem
Ja jag håller med dig Macbolan det skulle finnas en större att lagra KP i.
Men jag tycker ju faktiskt att dom skulle kunna lagras uppe på varandra och att man skulle kunna samla på sig i varje fall 50 st utan att behöva lämna in dom för håller man på och strider och intar provinser så är det inte alltid man tänker på att tömma KP:na. Och har man dessutom glömt att tömma den innan man kryper till kojs ja då är det liksom kört.

Ha det bra go vänner.
 
Topp