• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Hej!

DeletedUser661

Guest
Hej!

Jag har bara spelat i två dagar, och trodde att jag stött på ett problem, gällande eventet. Men, tack vare min fina grupp som jag hoppat in i (Systrar och Bröder), så fick jag hjälp att svara på fem handelsbud som jag fått i uppdrag att göra, så nu är jag vidare till nästa prövning i eventet. Svälj... Skaffa 16 reliker. Suck. Mina provinser är blodröda och super-svåra. Jag var så ivrig igår att jag blev fartblind. Det straffar sig nu. Men jag kanske lär mig? :cool:
 

DeletedUser661

Guest
Bugar och bockar. Tack för tipsen. Väntar på att forska fram Magiakademi, så det kommer nog bli bättre när jag kommit något kapitel fram.
 

DeletedUser661

Guest
Tack, tack. :) Har hunnit med mycket på de få dagarna min stad funnits, bytt till ett större Brödraskap (till eminenta ljusets barn), och är nästan färdig med kapitel ett, så Magiakademin är snart på väg ut i staden. Bara platsen finns, det är en stor byggnad. Men tycker de här diamanterna är lite dyra? Fick något erbjudande som jag föll för, där man till ett superpris fick 100 diamanter de första dagarna, om man loggar in varje dag (lätt!), Borde man inte få fler startpaket som innehåller mer diamanter? Eller är det fusk att använda diamanter, kanske? Gillar den här typen av spel. Och tack igen för välkomnandena.
 

Gaiona

Mästare
Det är inte fusk att använda diamanter men använd dem klokt så det inte blir för dyrt. Magiakademin är nog en av de ställen som ger mest värde för de diamanter du har.

Du kan få diamanter i spelet antingen i Önskebrunnen (det kommer 25 st lite då och då) om du lyckas få tag i en via Event (den fungerar i 100 dagar och ger en ny sak 12 timmar efter att du tagit den föregående) och i Spiran brukar man kunna få tag i diamanter.

B.t.w. välkommen hit!
 
Topp