• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Hitta "inaktiv" fabrik

ZpaRoW

Mästare
Kanske är bara jag men Stört mig länge på att de är så otydligt att hitta fabriker som inte är Aktiva! Personligen tycker ja iaf att inno ska göra om de NU ;) då man kanske för ofta missar att starta en fabrik när man har bråttom för man missat "Zzz" över fabriken!
z11.jpg
z22.jpg
 

Gaiona

Mästare
När man spelar i webbläsaren så hoppar åtminstone Zzz, det är inget hoppande i webbläsaren och ännu svårare att upptäcka, jag tycker dock att det är lite enklare att se om man zoomar in och sen låter världen svepa runt, i webbläsare kan du zooma in med webbläsarens funktioner för zoom förutom med plustecknet vid kugghjulet.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
@ZpaRoW Hade du inte ringat in Zzz så hade det nog tagit mig minst 5 minuter att hitta, så definitivt ett problem!
Kan bli svårt att få det att synas eftersom byggnaden bakom kan ha vilken färg som helst men borde gå att lösa om utvecklarna tar en titt på det.
 
Topp