• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Hobbys

ZpaRoW

Mästare
Då kör vi lite vad ni har för hobbys då? :)
min är la lr blivit att spela Elvenar så då kan man ju spendera pengar på spelet hehe annars blir det 1-2 gånger i veckan innebandy!
 

Gaiona

Mästare
Mitt jobb har ofta varit min hobby, jag tycker att det är så j-a kul att lösa problem så programmering är det som jag vill fortsätta med långt efter att jag gått i pension (det är inte så långt kvar).

Min sambo är annars prio ett, jag älskar att göra saker för henne och göra henne glad och jag tycker om att känna mig behövd.
 

Mjolner

Legend
Jag tycker om att läsa böcker, gå och lyssna på konserter, laga go mat, hitta klädfynd på tradera, och nu håller jag på att lära mig baka surdegsbröd. Det sista går än så länge inget vidare.
 

Gaiona

Mästare
nu håller jag på att lära mig baka surdegsbröd. Det sista går än så länge inget vidare.
Det skulle jag verkligen vilja lära mig, sen ett par år tillbaka tycker jag att det är kul att baka (det var inget vidare kul efter hemkunskapen i skolan).

Lycka till med att lära dig surdegbakandets ädla konst.
 

Rosis

Mästare
Spela Elvenar så klart. :human: :elf: Sträck-titta på serier av olika slag är en älsklingshobby också, så pass att det inte så ofta blir filmer längre. :eek: Men en film ibland tillsammans med andra kan det bli emellanåt. Läsa böcker är viktig hobby, alternativt lyssna på ljudbok, och det är extra trevligt när jag gör långpromenader ensam. Men trevligare är det att vara ute och röra sig med sällskap av min sambo och prata om allt mellan himmel och jord. Sällskaps-spel och kortspel hamnar också högt upp, och tillsammans med sonen är det extra kul, för vi är likadana vinnarskallar båda två. Vi har så kul tillsammans, men nog kan vi bli liiite putt när vi förlorar också, men glädjen över att kunna spela ihop är ändå större än viljan att enbart vinna... Hmmm, är det jag som uppfostrat honom tro? :p Mycket spel av olika slag, men även att pyssla med saker, som att göra kort, måla tavlor, rita, skriva texter av olika slag. Jag har författat en hel bok, men inte testat att ge ut den, och det blir nog aldrig att jag gör det. Viljan finns inte riktigt där, men vem vet. Någon gång kanske det blir av. Måste bara ändra liiite till först... ;)
 

DeletedUser578

Guest
Läsa morgontidningen i pappersform! Varje utgivningsdag. Vartenda ord. Nästan. Och öka på allmänbildningen är ett intresse. Se på TV är också en hobby, många svenska program är riktigt bra. Tennis är något jag fortfarande spelar och tycker om. Annars har alla bollsporter alltid fallit naturligt för mig. Köra bil är ett stort intresse. Laga apparater, eller se hur de är gjorda som är också en hobby. Tålamodskrävande saker har alltid fallit naturligt för mig.
 

Macbolan

Mästare
Jag är som Herr Boman vad det gäller att läsa Nyheter...text-TV är ett mkt Bra forum för att hålla sig uppdaterad..gillar att hålla mig både allmänbildad samt ajour med omvärlden!
Självklart spela Elvenar..titta på serier samt lyssna på Musik! :)
Men när jag har vatt alltför stillasittande..så måste jag ut å röra på mig...
Gillar å packa min ryggväska o springa ut till skog...brukar fixa bivack på plats samt göra upp en eld för värmen skull...
Ibland ligger jag ute till skogs i flera dygn...
Man känner sig som en Helt Ny människa efteråt! :)
 

Gaiona

Mästare
Men när jag har vatt alltför stillasittande..så måste jag ut å röra på mig...
Gillar å packa min ryggväska o springa ut till skog...brukar fixa bivack på plats samt göra upp en eld för värmen skull...
Ibland ligger jag ute till skogs i flera dygn...
Man känner sig som en Helt Ny människa efteråt! :)
Det är ju verifierat att skogsbad (som det numera kallas) är bra för kropp och själ.

Själv bor jag nära skogen, har mindre än 100 meter att gå för att komma ut i skogen och njuta av de naturliga dofterna, det är så lugnande och avstressande.
 

DeletedUser93

Guest
Tecknar, född med en penna i handen, fuskar lite i att måla också men föredrar att teckna. Musik, lyssnar alltid, spelar gitarr och sjunger i kör. Läser, är en riktig bokmal, finns så många bra olästa böcker. Naturen, låter som en klyscha men finns det något bättre? Har tidigare fjällvandrat en hel del men inte de senaste åren, dessvärre... Dansat linedans i 10 år men lagt ner det också p.g.a tidsbrist och att vår instruktör flyttade, annars var det attans roligt. Nyhetsfreak, hemskt att missa dem :-D Spela Elvenar..såklart!
Och så kommer det allra, allra roligaste o viktigaste: mIna 2 barnbarn :D
 

DeletedUser93

Guest
provat att lägga in bilder men får inte till det riktigt, de är tydligen för stora men jobbar på det
 
Topp