• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Hur julpyntar du?

Mjolner

Legend
Jag har idag fredag struntat i köphysteri och julpyntat min enkla boning. I år har jag gått lite bananas precis som förra året, en röd julgranskula med mitt irl namn hänger i gardinen i vardagsrummet.
hur tänker du kring pynt, när gör du det och hur ser det ut?
Nu är det kanske svårt att slå min pyntning när det kommer till färger uttryck och tid att sätta upp allt, men gör ditt bästa.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
kommer lite pynt bilder snart... är inte klar med detta har jag gjort
126854822_10222645550474712_5854012816259542199_n.jpg
126854822_10222645550474712_5854012816259542199_n.jpg
126842157_10222645546314608_5693303085920681184_n.jpg
 

potter

Mästare
Inget pynt i år kanske inte nästa heller.

Hade hellre tagit 2 veckor i jul oh nyår tillsammans med trettonhelgen istället ;)
 

Gaiona

Mästare
Hjulen varar så länge de rullar men julen varar bara så länge som man tror på den, såren däremot kan vara länge om man har otur.
 

Macbolan

Mästare
Först så släcker jag ner min bostad ..så jag har fri sikt genom fönstren!
Sen Pyntar jag upp trädgården med Sandsäckar till skyttevärnen samt rullar ut Taggtråd runt vitala inbrytningssektorer...
Ett gäng riktade Claymoore truppminor..lättar upp Julstämningen för mig! :cool:
..och så lite blandat smått & Gott av Boogey traps..så är Julen Perfekt för Mig! ...Allt för att hålla Gängkriminella Tomtar borta!! :p

Min Psykolog säger att Jag ter mig Paranoid! :oops::rolleyes:
Jag tycker Hon har Fel! :cool:
GOD JUL! .. i förväg!
 

potter

Mästare
Först så släcker jag ner min bostad ..så jag har fri sikt genom fönstren!
Sen Pyntar jag upp trädgården med Sandsäckar till skyttevärnen samt rullar ut Taggtråd runt vitala inbrytningssektorer...
Ett gäng riktade Claymoore truppminor..lättar upp Julstämningen för mig! :cool:
..och så lite blandat smått & Gott av Boogey traps..så är Julen Perfekt för Mig! ...Allt för att hålla Gängkriminella Tomtar borta!! :p

Min Psykolog säger att Jag ter mig Paranoid! :oops::rolleyes:
Jag tycker Hon har Fel! :cool:
GOD JUL! .. i förväg!
Ja du Macbolan. Man funderar över ditt grannområde? Hur ser det ut där tänker jag, när inte ens tomten har en chans? hehe
:eek:o_O;)
 

Jian

Mästare
Först så släcker jag ner min bostad ..så jag har fri sikt genom fönstren!
Sen Pyntar jag upp trädgården med Sandsäckar till skyttevärnen samt rullar ut Taggtråd runt vitala inbrytningssektorer...
Ett gäng riktade Claymoore truppminor..lättar upp Julstämningen för mig! :cool:
..och så lite blandat smått & Gott av Boogey traps..så är Julen Perfekt för Mig! ...Allt för att hålla Gängkriminella Tomtar borta!! :p

Min Psykolog säger att Jag ter mig Paranoid! :oops::rolleyes:
Jag tycker Hon har Fel! :cool:
GOD JUL! .. i förväg!
Det är väl inte en vanlig dag på jobbet???
 
Topp