• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

hur ofta kommer BÄ

harpan

Legend
Hur ofta kommer BÄ vågar man möblera om ... trött på mina verkstäder som vimlar omkring överallt ;)
 

DeletedUser345

Guest
Har varit väldigt ojämnt fördelat i tiden, men inte alltför ofta. Majeventet lär dock starta snart. småverkstäder kan du bygga upp i ett nafs när du behöver (om plats och befolkning finns). Riv och njut av att avancera i ditt kapitel är min rekomendation. :)
 

Gaiona

Mästare
Hur ofta kommer BÄ vågar man möblera om ... trött på mina verkstäder som vimlar omkring överallt ;)
Riv alla verkstäder och fabriker på level 1 och bygg dem när du behöver, då får du utrymme för nästa gästras och förhoppningsvis hinner du klart med den innan nästa BÄ.

Jag har tur den här gången och var lagom klar med dvärgarna när BÄ började och jobbar nu med fe-kapitlet.
 

DeletedUser598

Guest
Brukar vara ca 50 dagar mellan dom. Denna var dock några dagar tidigare än förut.
 

Mammio

Mästare
Varje större/längre Event där vi har fått nya artefakter till en evolverande byggnad, har följts av ett BÄ där priserna har varit just artefakter till denna byggnad. Vi får väl se hur länge dom kör det så här.
 
Topp