• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

I Did It Again!

Rosis

Mästare
Det är så kul när en spelare på den svenska servern tar bästa poängen på alla servrar i en marmorturnering. Jag undrar varför vi ska bry oss i att en spelare från en engelsk server tar högre poäng i en annan veckas turnering sedan på stål? Nej, gläds åt andras framgångar istället. Eller slå det själv och skriv om det? Inte illa ment, men jag tycker att man kan låta folk få vara glada över sina framgångar... :rolleyes:
 

Macbolan

Mästare
Du är uppenbart helt enkelt fruktansvärt duktig på turneringarna.
Tyvärr NEJ!
Det finns många spelare här..som fixar å lira Turneringar betydligt bättre än Mig! :cool:
Men däremot jag är väldigt duktig på framförhållning...och att planera på lång sikt!... mao Tålamod..;)
..tills man har tillräckligt med Truppboost att ställa ut..samt forskat fram tillräckligt med provinser för att kunna öppna Max antal provinser i Turneringen!
För Fakta Är..att man kan Inte slå detta Rekord..utan att ha en hiskelig massa boostbyggen ute på kartan...samt klara av att öppna fler än dom 92 provinser jag öppnade i Turneringen! :cool:
Mvh
Mac
 
Topp