• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad i-landsproblem

ZpaRoW

Mästare
Som det låter men stör mig på det hehe. Första är när man ger grannhjälp/boost genom Brödraskaps "skölden" så kommer mynt och verktyg typ framför och stör så man kan få vänta lite innan man ger hjälp till nästa, ha man otur så trycker man på Husknappen och besöker staden och det tar ju tid och ladda! (på datorn) Andra är kanske mest en undran när inno gör så man kan starta alla fabriker samtidigt med ett tryck som verktyg. Turneringen görs ju om så man slipper det förbaskade tryckandet så nu känns det som bara fabrikerna är kvar :)
mvh Zpa
 

Rosis

Mästare
Håller verkligen med om att det är lite störande med mynt och verktygsfladdret framför knapparna när man ger grannhjälp till ens Brödraskap. Har länge tänkt skriva nåt, men inte liksom orkat, så bra där. Äntligen.

Tror någon svarat någonstans att om det här med att starta fabriker samtidigt, att de kostar både pengar och varor, och att det skulle kunna bli för komplicerat om man inte har tillräckligt med resurser? Men jag förstår själv inte varför, trots det. Alla problem är väl till för att lösas. ;)
 

Gaiona

Mästare
Så värst komplicerat borde det inte vara med starta alla fabriker samtidigt, om resurserna inte räcker för att starta alla så blir knappen grå precis som när man ska starta en fabrik idag.

Om fladdret håller jag med om, borde gå att lösa med att det man vinner seglar uppåt på skärmen och man slipper ett extra klick.
 

Macbolan

Mästare
Jag håller med om att "Fladdret" av prylar kan vara något störande..Om man har jäkligt bråttom? annars så får man vänta En hel sekund!..;)
Och i dagens Stress-Sverige..är ju EN Hel sekund jäkligt lååång tid! :cool:
 

Gaiona

Mästare
Jag håller med om att "Fladdret" av prylar kan vara något störande..Om man har jäkligt bråttom? annars så får man vänta En hel sekund!..;)
Och i dagens Stress-Sverige..är ju EN Hel sekund jäkligt lååång tid! :cool:
Det är inte sekunden det handlar om, det är att man måste klicka en gång till helt oplanerat.

För oss som går in på kartan och hjälper alla grannar (inte bara de som hjälpt, tänk på alla de som väntar på att du ska hjälpa som aldrig hjälper tillbaka) blir det lite extra bökigt med extraklicket.
 

Mirabella77

Legend
Hej hej! Jag skulle bli jätte glad om vi kunde sätta igång alla fabriker samtidigt som vi gör med verkstäderna, mycket smidigare. Det skulle inte bli någon problem om man har inte tillräckligt med resurser, då kommer bara inte alla fabriker sättas igång eller något liknande.
 

Macbolan

Mästare
Det är inte sekunden det handlar om, det är att man måste klicka en gång till helt oplanerat.
Men ZpaRoW Pratar om fladdret av mynt å verktyg som uppkommer ..när man anv. den nya putsfunktionen!
Vad är det för "Xtraklick" som uppkommer helt oplanerat..som Du pratar om??
,,,själv väntar jag en halv sekund..sen är fladdret borta...och jag kan klicka på nästa spelare..och putsa vidare!

Men visst..går man in via kartan..så måste man markera "Handen" för att putsa..och Det ger ett xtraklick!
Man kanske skulle be Innogames att prioritera putsen före att lägga Kp i någons UV!?
Så man måste klicka på ett "Kugghjul" istället..Om man önskar lägga Kp i någons UV!?...för 99% handlar väl mest om att putsa, när man går in i en random stad på Världskartan?
 
Topp