• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Bekräftat Ingen bonus trots byggstygeputs

DeletedUser114

Guest
Idag fick jag puts på min byggstuga av en brödraskapsmedlem (iaf enl pustnotiserna). Men byggstugan visade ingen byggbonus.
Jag vet inte om det hänt tidigare, men jag ska be någon i mit brödraskap att putsa byggstugan under kvällen så får jag väl se om det är likadant då också.
 

DeletedUser3

Guest
Tack för att du rapporterar det här.

Håll mig gärna uppdaterad om det här fortsätter, för jag har inte fått tillräckligt med rapporter för att kunna fastställa vad problemet kan vara.
 

DeletedUser114

Guest
Det har inte hänt något mer än vad jag sett så förhoppningsvis var det bara något tillfälligt. Eller så har dem putsat byggstugas så pass att det bara blivit några ynka minuter kvar av uppgraderingen (jag såg notisen 10 minuter efer att putsningen utförts och då fanns ingen byggbonus kvar på byggstugan iaf - men om jag hade haft uppgraderingar på just då kan jag inte minnas). För jag antar att byggbonusen försvinner i samma veva som uppgraderingen för byggnaden den fokuserat på är klar?
 
Topp