• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Kaos i lagret!!

macaroj

Medlem
Varför kan inte eventbyggnader sparas i lagret i den ordning vi får dem , t.ex. /datum ? Inte som nu , gammalt o nytt blandat fr.o.m första sidan . Det är alldeles för rörigt i lagret som det är nu !
 

Gaiona

Mästare
Jag håller med, de följer dock kapitlen, det senaste kapitlet ligger först och äldre kapitel längre bak samt bostäder, fabriker och verkstäder sist.

Vi ska vara tacksamma dock för att Inno infört en sökfunktion (åtminstone i appen, jag vet inte hur det är när man spelar på datorn eftersom jag sällan gör det).

Tycker dock att Inno även kunde sortera lite smartare på fliken Instanser, som det är nu ligger 100% först, sen 50% osv nedåt oavsett vad det är för typ av instans, det är först från Episka instanser, Uråldrig kunskap och boosters som sorteringen är vettig.
 

Macbolan

Mästare
Gör som Jag!
Jag fragmenterar skiten jag Inte behöver för stunden...för det kommer Alltid Nya å bättre prylar! :cool:
 
Topp