• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Fixat Konfrontationer i uppdragen adderas ej

Midgard

Kändis
Det finns flera uppdrag i Vintermagi som lyder "Klara av x konfrontationer och/eller x turneringskonfrontationer" (och/eller spirakonfrontationer). Dessa adderas inte som de ska, utan och/eller är nu ELLER.
 

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
Har också noterat det. Lite frustrerande faktiskt. Fel formulerat eller felprogramerat?
 

harpan

Legend
Jag har fixat en sån som InnoGames själv hittat att det skulle vara eller. Är där flera så ta en skärmbild på dem så jag kan fixa till dem.
Tack!
Hände mig
Det finns flera uppdrag i Vintermagi som lyder "Klara av x konfrontationer och/eller x turneringskonfrontationer" (och/eller spirakonfrontationer). Dessa adderas inte som de ska, utan och/eller är nu ELLER.
Råkade ut för det nu på uppdrag 51 klara 8 spiralkonfrontationer Och strid och vinn 8 konfrontationer det var en som inte räknades och det borde det inte stå och eller? Lika dant på 52 där står det och eller men det räknas inte.... Morr
 
Senast ändrad:

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Jag har kollat igenom uppdragen för eventet och fixade till 5 stycken uppdrag som varit och/eller förut men blivit ändrade.
Dessa ändringar följer (förhoppningsvis) med uppdateringen imorgon :)
 
Topp