• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Besvarad Konfrontationer i Världskartan

Skogsfina

Novis
Det verkar som att jag har kommit så pass långt i utforskandet av världskartan att jag vid förhandlingar behöver någon slags gubbe.

Screenshot_20200528-075104.png

Vad är det för en tjomme och vad behöver jag för byggnad för att tillverka sådana?
 

Gaiona

Mästare
Jag tittade in lite snabbt på din stad, du måste bygga massor med saker för att komma någonstans.

Du har säkert sett att vår stad (jag och min sambo spelar tillsammans) ligger ett par rader ovanför din, du kan besöka den och se vad vi har byggt sen vi började spela för lite drygt ett halvår sedan.

Nu är vi snart klara med kapitel VII, feerna. För att kunna skaffa orcher behöver du barack och vapenkammare som är tillräckligt utvecklade.
20200601_214428.jpg
 

Skogsfina

Novis
Jag tittade in lite snabbt på din stad, du måste bygga massor med saker för att komma någonstans.

Du har säkert sett att vår stad (jag och min sambo spelar tillsammans) ligger ett par rader ovanför din, du kan besöka den och se vad vi har byggt sen vi började spela för lite drygt ett halvår sedan.

Nu är vi snart klara med kapitel VII, feerna. För att kunna skaffa orcher behöver du barack och vapenkammare som är tillräckligt utvecklade. Visa bilaga 426
Den stad du kikar på är inte den jag spelar med. Skogsfina är ett (kanske) provisoriskt konto jag använder för att logga in på forumet. Det konto jag spelar med är ett annat och jag befinner mig där i kapitel 8. Vad störigt att behöva utveckla barackerna och vapenkammare till så höga nivåer! Jag strider inte, så har hållt dessa byggnader på låga nivåer för att spara befolkning så att jag kunnat lägga krut på att utveckla fabriker och verkstäder istället. Går åt så oerhört mycket befolkning för att utveckla byggnader! Skulle önska införande av rabatt på det.

Under Majfirandet skulle det konfronteras så oerhört mycket, så jag har verkligen utforskat i enormt överflöd. Hade önskat att utforskandet varit synkat med uppdragen i eventen så att det går att komma vidare i eventen utan att överutforska världskartan.
 

DeletedUser345

Guest
Orchnäste ger också Orcher. Lite osäker på om du de dyker upp som alternativ i akademin för dig.
 

DeletedUser345

Guest
I pågående äventyr, Lufthandlarens resa, kan man vinna ett Orchskepp dag 5 samt dag 15 som producerar orcher om man är i kapitel 8 eller högre.
 

Gaiona

Mästare
Orcherna kommer sen och du kommer nog att bli trött på dem...

Jag håller på att dyka in i det kapitlet och bävar för deras produkter...
 
Topp