• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

kp-trådar

Taj-Lej

Kändis
hej jag vet att jag är lite sur nu men hela tiden så förstör dessa andra spelare våra kp-trådar till att vänta tills dom kan ta dom första platserna i våra under.....vi är inte fler än 5 i vårt bs så det tar ett tag att få upp dom tills dom ska uppgradera
men det största problemet är trots allt att vi hela tiden måste kolla i vilket under vi ska lägga i när det som står skrivet är fullt
ett annat problem är att dom mindre spelarna inte får dom skärvor dom är beroende av.


Taj-Lej
 
Senast redigerad av en moderator:

Mammio

Mästare
Det finns inga regler som förbjuder någon annan att lägga i ett Under. I takt med att ditt BS växer, så kanske problemet minskar. Jag förstår fullt ut att det är jobbigt för era små spelare.
 

Taj-Lej

Kändis
har absulut inget mot det men när det är så frekent att spelare samordnar sina attacker mot ett som inte har en chans att försvara sig ...och på rent jäkelskap samordnar dom attackerna...då kan man ju feåga sig detta med att låsa runor till sitt eget bs...en annledning till att jag började spela detta spel var att det inte sabbade i städerna ....har som sagt inget imot det om dom lägger i undren om det var kp-polleter som det är nu så får dom ju nya runor förutom kp så dom kan få upp till 120 kp med runorna ...som dom givetvis använder för att attakera igen ...vill inte säga vad jag tycker om dessa tre spelare för då skulle jag dom dra efter andan

Taj
 
Topp