• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Låt utvecklingsbara byggnader gå att flytta med teleporten!

Starshadow

Översättare
Team Elvenar
För det finns ingen vettig anledning till varför de INTE skulle gå att flytta. Portaler och en del annat som inte går att flytta, visst det kan jag förstå.
De utvecklingsbara byggnaderna har blivit många, nästan varje event har en sådan som pris tillsammans med artefakterna. Det är nog så knöligt att artefakter är ur-svåra att få tag på om man inte lyckats samla tillräckligt i eventen, de behöver inte vara fastgjutna i staden också.

Tycker jag :)
 

DeletedUser158

Guest
Håller fullständigt med!! Har en sådan som jag med glädje skulle stoppat in i lagret, men måste radera om jag ska bli av med. Och det är jag inte så sugen på att göra, om ifall att den kommer till nytta en dag. Vem vet.
 

Mammio

Mästare
+ 1 på detta. Enligt spelteknikerna är det inte så enkelt, de evolverande byggnaderna (liksom Under) har tydligen nån annan sorts kod som gör det tekniskt svårt i nuläget. Det här problemet vill också spelutvecklarna ska lösas och de jobbar på det.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Förut så kunde man teleportera in gästbyggnaderna (t ex lantbruk, atelje och fabrik osv) dock inte portalerna, men i sista kapitlet nu så kan vi inte teleportera in skeppen fast de är sidobyggnader. Det är ju tråkigt, det var bättre när de gick att göra så ;-)
 

Gaiona

Mästare
Förut så kunde man teleportera in gästbyggnaderna (t ex lantbruk, atelje och fabrik osv) dock inte portalerna, men i sista kapitlet nu så kan vi inte teleportera in skeppen fast de är sidobyggnader. Det är ju tråkigt, det var bättre när de gick att göra så ;-)
Det är väl bara att hoppas att de löser det innan BÄ...
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Det är väl bara att hoppas att de löser det innan BÄ...
Eller tills man behöver mycket av en gästras-resurs. Var perfekt att ha ute dem som gav just den resurs man behövde för att öppna forskningen. Sen bytte man när det var dags för nästa. då behövde man inte lika mycket utrymme utan kunde behålla alla under och eventbyggnader :))
 
Topp