• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Legosoldater

DeletedUser138

Guest
Hej Vega!

Jag försökte få lite info men det ser inte ut som om datumet är spikat ännu. Men krigarna har funnits och utprovats rätt länge nu så det bör väl inte alltför lång tid. Ursäkta att jag inte lyckades skaffa fram ett mer precist svar :rolleyes:
 

DeletedUser164

Guest
Vet man ifall legosoldaterna kommer kosta något som man producerar i dags- eller nattgårdar?
 

DeletedUser138

Guest
Preliminärt nej och hoppas det inte ändras heller. När nästa gästras kommer får vi säkert sälja feportalen, så då skulle vi bli utan produktionsmöjligheter.
 

Vega

Medlem
Nu tycker jag det är på tiden att dom nya Legosoldaterna kommer för man får ju inte några extra av sina vanliga armèer när man tränar dom.
Jag har haft den där byggnaden utplacerad länge och den tar upp en massa plats i onödan när man inte kan använda den till något vettigt.
 

Vega

Medlem
Har sett på engelska forumet att det snart är på gång med den nya rasen, men vore det inte bra om legosoldaterna kommer först eller har ni glömt bort dom.
 

Vega

Medlem
Lysandros en fråga det här Legosoldatlägret, feerna man ska kunna träna upp när dom nu kommer är det någon ide att ha dom när man ska strida eftersom orscherna kommer?
Vet du om fekrigarna blir starkare än dom vanliga krigarna man redan har eller kan man strunta i dom helt?
 

DeletedUser3

Guest
Just nu har vi ingen information att dela med oss angående Legosoldatslägret, men så fort vi har kommer vi dela med oss! :)
 
Topp