• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Lite kul kanske?

DeletedUser575

Guest
Synd att ljudet är så lågt på den här, så om du höjer för att höra - glöm inte att sänka efteråt. Det här är humor... :D


Och en med mer normalt ljud

 

Mirabella77

Legend
Har du också fått ett meddelande om att videon inte kan visas i ditt land eftersom Sveriges Radio har rättigheterna !?!?!?
Ja, it's so strange :rolleyes:
1602949643381.png
 

Gaiona

Mästare
Kanske inte är så konstigt, videon som är länkad till ligger på Youtube, SVT blockerar mycket av det materialet i Sverige (och kanske andra länder med), om samma material finns på svtplay så går det att se den vägen.

Annars kan det vara möjligt (men jag kan inte svara på om det är lagligt) att se klippet via en VPN, jag tänker inte gå in på hur man gör, den informationen får de som är intresserade av söka på andra platser.
 

Gose

Mästerkock
Team Elvenar
Jag tordes inte lägga denna i lite skön musik tråden, hade en känsla av att jag skulle bli utkastad då, så den fick hamna här istället ;-)
och förlåt på förhand...

 

Rosis

Mästare
Jag tordes inte lägga denna i lite skön musik tråden, hade en känsla av att jag skulle bli utkastad då, så den fick hamna här istället ;-)
och förlåt på förhand...
Men här passar det perfekt! Tack för ett gott skratt. Det där vibratot, är det sånt man kallar för guldstrupe? :p
 

Sompote

Tävlingsledare
Team Elvenar
Eftersom jag har noll tolerans för skämt som går ut på att skrämma skiten ur folk, så är detta en av de absolut bästa dolda kameran-klippen jag vet. Det här är humor som jag och min hjärncell uppskattar. :D

 

Rosis

Mästare
Min son har visat mig en grej, måste dela med mig! Salad - salad - yummy - yummy! Ahhh ahhh aaaahhhhaaaaa.... Psychsocial!


Och här är originalet som jag verkligen älskar!

 
Senast ändrad:

Jian

Mästare
Synd att ljudet är så lågt på den här, så om du höjer för att höra - glöm inte att sänka efteråt. Det här är humor... :D


Och en med mer normalt ljud

Vad heter den första delen? med han på spåret och telefonsamtal till SJ?
Skulle vilja söka den på Youtube för att visa på jobbet ;):eek:
 
Topp