• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Lite kul kanske?

Rosis

Mästare
Det finns videos som är så roliga att jag kan se dem om och om igen. Så jag tänkte bjuda på några av mina favoriter och hoppas att fler vill göra det samma.

Chatroulette var poppis för X antal år sedan. Folk kunde videochatta med vem som helst, och ja, en del såg det som ett sätt att göra lite kinky grejer med eller mot andra, okända människor. Men många ville också bara surra å ha kul. Den här komikern gjorde en sån kul grej av det hela. Jag älskar dessa videosar - och man kan verkligen se besvikelsen i vissas ögon, och föraktet i andras, vilket är tråkigt, men det väger upp av de som faktiskt hänger på och vill ha kul. Fram för mer roligt i världen.

 

Rosis

Mästare
De här två, samma låt i olika videoversioner, originalet först, sedan den "förbättrade" versionen som vänder sig mer till oss kvinnor! Män som vet vad vi vill ha? Humor! Varning för starka bilder....


 

Rosis

Mästare
Och den här, så färgglad, rolig, och bra video! Kolla de ögonen! Corona-säker video, två meters avstånd mellan alla inblandade. Se men inte röra.

 
Topp