• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

logga in på Forumet !!

harpan

Legend
Det är tydligen svårt att logga in på forumet !! Tipsade mitt brödraskap om tävlingen .. men då går det inte att logga in här??? (jag är alltid inloggd :cool: )
 

DeletedUser578

Guest
Var tvungen att logga in, men hade inga problem med det. Är de medlemmar här då?
 

DeletedUser576

Guest
Men jag förstår inte, varför ska det va så komplicerat att logga in? Är det inte av intresse från InnoGames att spelarna enkelt ska kunna göra ett inlog här? Inte för att jag tyckte det var svårt, men det verkar vara problem för de som använder Facebook som inlog, och för de som inte har verifierat sin mejladress, tror jag. Så varför ha FB som ett inloggningsalternativ på ena stället men inte det andra? Men mejlen, det kan jag ju förstå att det inte går att göra nåt åt, annars kan ju vem som helst komma åt ens konto... :(
 

Gaiona

Mästare
Det är svårt att veta vem du syftar på @harpan, men skicka gärna ett privat meddelande till @Boefst eller @Mammio (de sköter supporten) med namn på spelaren/spelarna som du vet har problem så kan de undersöka om det är någon spelare som de inte fått information om och som fortfarande behöver hjälp.
 
Topp