• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Måste bara...

Macbolan

Mästare
Lady Gaga...är oerhört Bra i sin roll,,Men den som imponerar Mest..är Bradley Cooper...
Jag har sett honom i Limit less..samt spelat "American Sniper"...så denna Roll var överraskande..Men jävligt Bra!
Bonusinfo; Cooper gör rösten till Racoon i "Guardians of Galaxy"! :)
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Bradley Cooper är nog en av mina favoritskådespelare, har dock inte sett denna filmen än.
Vad skulle du ge den i betyg?
 

DeletedUser166

Guest
Fan mac den där är ju faktiskt bra ja börja ju tvivla på din smak då du rekomendera Strike back som ett alternativ till The unit :) (strike back går ju att se men de är ju så dåligt gjord, helt löjlig och en fjortis serie ;) ) 2 bra rekomendationer till och din trovärdighet i serie/film/musik är återställd :)
 

DeletedUser158

Guest
Upphör aldrig att förvåna mig hur känslig du är, mac <3
Varje gång jag hör Imagine Dragons (som för övrigt är skitbra) så tänker jag på dig.
Tvivlar på att jag någonsin INTE kommer att göra det. haha

Så du vet <3
 

Macbolan

Mästare
Hej gänget!
(ledsen för Min frånvaro)
Vad det gäller filmen;..så är Jag lite av en bipolär humörmänniska...)
Jag Älskade den första ggn..klar 5.a i poäng...
Nästa gång jag såg den vatt jag mera depp..Men grät floder..så det blev en 5.a Igeen!..hehe! :)
En fantastisk Film!!
/Mac
 

Macbolan

Mästare
Hej Rhavin..min gamle Vän!
...håller med om att The Unit är bättre..men tröttnade på dessa Hustrur..som skulle ha plats..förmodligen Mitt humör för stunden!? ;)
/Mac
 

Macbolan

Mästare
Och Du Rhavin!
Vill Du se en BRA film?
..så kolla in "Bronson" med Tom Hardy...Min favvoskådis..;)
/Mac

 
Senast ändrad:

Macbolan

Mästare
Men lilla "Hjärtat"!
Varför kommer Du inte tebax till Mig..och vårt Goa gäng?
Du e Saknad av både Mig och Hela gänget!
/Mac
.
 

Macbolan

Mästare
Man bör dock se Hela filmen..för att få uppfattningen, om vilken Bra film detta är...
 
Senast ändrad:

DeletedUser158

Guest
Men lilla "Hjärtat"!
Varför kommer Du inte tebax till Mig..och vårt Goa gäng?
Du e Saknad av både Mig och Hela gänget!
/Mac
.

Nope ;)
Jag har det väldigt bra där jag är! Det är bra folk här inne, som spelar mer som jag vill spela! :D
Och jag har mycket, mycket svårt att tro att de som är kvar hos er skulle sakna mig. De tyckte nog mest att jag var gnällig för att jag ville ha lite fart i dem. :rolleyes:
Hoppas i alla fall att saker löser sig för er! Ni har några platser att fylla, ser jag, men det fixar sig säkert!

Kram på dig. :p
 
Senast redigerad av en moderator:

Macbolan

Mästare
Jag saknar Dig Val!...vill ha Dig i mitt gäng igen! :cool:
Den 1 September..startar Vi Anarkister Om igen...och kör järnet!
..Önskar att Du är vid Min sida Då!
/Mac
 

DeletedUser158

Guest
Jag saknar Dig Val!...vill ha Dig i mitt gäng igen! :cool:
Den 1 September..startar Vi Anarkister Om igen...och kör järnet!
..Önskar att Du är vid Min sida Då!
/Mac

Är det så? Aaawh, du är också saknad, Mac. Det ska bli intressant att följa er när ni bestämmer er för att köra järnet!! Och vi kan alltid höras ändå, ju. Eller hur?
:rolleyes::p
 
Topp