• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Måste man gära alla quest?

DeletedUser243

Guest
Hej
Jag är precis klar med Amuni, men är inte klar med alla quests. Måste jag göra alla för att få de nya för konstruktioner. Jag har precis öppnat kistan där och lagt in 1 KP. Vore najs att rensa bort allt gammalt men törs inte göra det om jag måste bygga upp allt och uppgradera guldsmeder och fällmakare innan konstruktionernas quest dyker upp.
 

Boefst

Community Manager
Team Elvenar
Konstruktionernas uppdrag kommer inte förrän du gjort alla Amuni uppdragen.
Du har ca 8 uppdrag kvar tills du är klar med Amuni, lycka till!
När du kommit till konstruktionernas kapitel kan du avböja tidigare uppdrag men vänta med att sälja byggnaderna tills du kan avböja uppdragen.
 

DeletedUser598

Guest
Bra att veta att du kan bara neka kedjeuppdragen från kapitlen när du öppnat nästa kapitel. Så T.ex kan du inte avböja dessa i sista kapitlet innan nästa ras släpps.... Så därför bra att göra hela kedjan på sista kapitlet. Rekommenderar att planera efter uppdragslistorna. Dessa finns för varje kapitel på www.elvengems.com
 

Macbolan

Mästare
Man kan skippa uppdragskedjan när man vill och önskar..spec..om uppdraget handlar om X antal byggnader i vissa nivåer...och man har dåligt med Yta!
När man senare går in i ett Nytt kapitel..så blir Questen i det tidigare kapitlet "Avböjbara"...så du kan gå vidare med en Ny Quest-kedja i det Nya kapitelet!
 
Topp