• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Inskickad Magiakademin/Tillverkning

Mirabella77

Legend
Bra ide! Vet att Besvärjelsefragment har inte de små städen mycket av men sen i högre kapitel man kommer i för man överflödande, de används inte mycket förutom i tillverkningen i akademin. Varför inte mer ställen så spelare blir motiverande att samla mer? Vad sägs om att lägga en ny förtrollning!
Denna märke är ingen vanlig en, den kan öka mana tillverkningen. Visst måste du nå forskningen för att låsa upp den. Du kommer behöva Besvärjelsefragment och stål/marmor/brädd reliker beroende på vad din basvara är för att kunna tillverka den.
Varför inte fler förtrollning? Det kommer att bli spännande ;)
Frö förtrollning!
Kännande varor förtrollning!
Unurium förtrollning!

Vad säger ni? :)
 
Senast ändrad:

Gaiona

Mästare
En förtrollning som bättrar på tillverkningen av frön skulle jag verkligen uppskatta i det här läget på spelet, har flera gånger råkat ut för senaste veckan att fröna inte räckt till!
 

Mirabella77

Legend
En förtrollning som bättrar på tillverkningen av frön skulle jag verkligen uppskatta i det här läget på spelet, har flera gånger råkat ut för senaste veckan att fröna inte räckt till!
Just de 'r det som jag tänker på! Även manan för mig kan kännas eländigt att samla ibland så jag tror att denna kommer lösa både de och lösa problemet med de överflödiga besvärjelsefragment och fler spelare då vill hänga med i spirran.
 
Topp