• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Magisk tillverkning

Gaiona

Mästare
I appen är det ganska svårt att placera magisk tillverkning, det verkar som om området för symbolen ovanför fabriken är extremt liten.
När man lagt en magisk tillverkning på en fabrik så ligger symbolen kvar men det verkar inte som om om man lägger en till magisk tillverkning på samma fabrik att den gäller dubbelt.
Det vore dessutom bra om man kan se på fabriken hur länge som magiska tillverkningen ligger kvar (samt om den är dubbel att även det framgår).
 

Gaiona

Mästare
Observera att jag (förutom förslagen ovan) även misstänker en bugg att man kan placera magisk tillverkning två gånger på samma fabrik men den verkar inte ge extra tillverkning.
 

ZpaRoW

Mästare
Observera att jag (förutom förslagen ovan) även misstänker en bugg att man kan placera magisk tillverkning två gånger på samma fabrik men den verkar inte ge extra tillverkning.
vet inte hur du menar med "extra" tillverkning.. enda som händer om man lägger 2 spells på samma är att tiden ökar, man får inte dubbel produktion
 

Gaiona

Mästare
vet inte hur du menar med "extra" tillverkning.. enda som händer om man lägger 2 spells på samma är att tiden ökar, man får inte dubbel produktion
Ah, du menar att det blir 13 timmar till (som är tiden som Magisk tillverkning ger).

Jag ser ingenstans hur många timmar som den "fortfarande" är aktiv (varken i appen eller på datorn), vilket vore trevligt, då skulle det inte heller uppstå någon tveksamhet eller oro över att man sumpat en spell vilket det kändes som.
 

Mammio

Mästare
Ah, du menar att det blir 13 timmar till (som är tiden som Magisk tillverkning ger).

Jag ser ingenstans hur många timmar som den "fortfarande" är aktiv (varken i appen eller på datorn), vilket vore trevligt, då skulle det inte heller uppstå någon tveksamhet eller oro över att man sumpat en spell vilket det kändes som.
När jag håller musen över min sidenfabrik där jag lagt en spell, så står det hur många timmar spellen är aktiv. När jag testar att lägga en spell till, så står det att effekten har ökat,så här fungerar det. Man förlänger tiden alltså.
 

Gaiona

Mästare
Jag ska kolla det på webben nästa gång jag lägger en spell, i appen syns det ingenting om hur länge den gäller.
 
Topp