• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Mammio

Mammio

Mästare
Hej!

Här har ni en tjej i sina bästa år, tyvärr utan propeller på ryggen (vilket hade varit kul men man kan inte få allt).
När jag var liten så ville jag bli polis, psykolog eller konstnär, nu är jag lärare på högstadiet i svenska, historia, religion och bild, så man får ändå säga att mina önskningar slog in ;)

Jag målar och ritar också mycket (olja, blyerts) men mest digitalt och då främst fantasybilder med mycket inspiration hämtat från våra nordiska väsen.

Jag har alltid gillat antihjältar, ni vet , dom där som tycks hårda och onda men som egentligen har ett hjärta av guld. Hade jag varit seriehjälte hade jag förmodligen varit Fantomen "hård mot de hårda". Filmroll som hade passat mig som hand i handsken hade varit Professor Snape i Harry Potter-filmerna. Där har ni min personlighet blandat med en stor dos nalle Puh, som är den klokaste björn jag vet :)

Ja, mitt liv består alltså av tonårskonflikter både hemma och på jobbet, så då är det så skönt att kunna krypa undan med ett spel som Elvenar :)

Så till katt- och hundfrågan; älskar båda men tyvärr blev 13-åringen allergisk så katterna och hundarna fick flytta till Farmor och Farfar, där har dom det bra!

Mammio
 
Topp