• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Bekräftat Meddelande

DeletedUser142

Guest
Hade flera meddelande när jag tryckte på brevet då försvann allt under meddelanden
Rutan tom står det när man kollar
 

DeletedUser138

Guest
Hej Hundlasse!
Prova att ladda om sidan, klicka på brevet igen och berätta vad du ser. Alltså om gamla meddelanden finns kvar och om du kan se ditt nya meddelande då. Jag såg också i en annan postning att dina invånare inte vandrar på gatorna längre? Om problemet är kvar så kolla "Inställningar" i verktygsmenyn längst nere t.h. att "Kvalitet på stadsgrafik" är satt till hög.
 

DeletedUser142

Guest
Jag gjorde som du sa laddade om sidan men det är fortfarande heltomt på meddelanden. Jag har fått invånarna att fungera sedan några dagar tillbaka
 

DeletedUser138

Guest
Skumt att allt är borta för dig. Har du möjlighet att skicka ett mail till någon inom klanen eller nån annan du har bra kontakt med och be denne skicka ett meddelande tillbaka? Inom klanen är bäst för då kan personen bekräfta i chatten att meddelandet är sänt.
Kolla gärna utkorgen också om meddelandena där också är borta?
 

DeletedUser142

Guest
Alla i mitt brödraskap är trötta krigare dom sover,Utkorgen är också tom
 

DeletedUser142

Guest
Det verkar som det fungerar igen men allt som var skrivit på meddelanden är borta
 

DeletedUser138

Guest
Bra att det fungerar igen! Men gamla meddelanden ska inte "bara försvinna" så jag skickar vidare uppgifterna ändå.
Chatten som du nämnde är ett separat system så mail och chat ska inte påverka varandra (eller sluta fungera samtidigt).
Tack för tålamodet så håller vi tummarna att problemet inte återkommer :)
 

DeletedUser142

Guest
Ingen fara problem är till för att lösas. Det har inte markerat något på meddelanden under hela dagen.
Det brukar ju markera någon gång under dagen
 
Topp