• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

medlem på forum

DeletedUser138

Guest
Hej Simpson!

Om man vill behålla spelkontot och bara avregistrera sig på forumet, alltså? Om man kontaktar supporten och väljer forumproblem som kategori så kan de säkert hjälpa en.
Fast varför skulle man vilja lämna ett så trevligt gäng som vi har här? :)
 

DeletedUser106

Guest
Trevligt nja så länge jag inte kan ha min åsikt och tycka som jag gör så behöver jag inte vara kvar på forum... Jag vill ju bara ha bort kontot på forum inget annat.
För mycket bara men då är det sista gången jag är här på forum, tack för denna tid på forum lycka till med allt.
 

pling

Medlem
simpson, du får tycka vad du vill och ha egna åsikter, vi andra skiter fullständigt i det. så vad är problemet?
 

DeletedUser85

Guest
Fattar inte heller riktigt (eller så är det ngt man missat?). Olika åsikter får man väl ha, det är väl typ vad forumet är till för :cool:
Hoppas du ändrar dig & stannar, Simpson. Jag skulle i alla fall sakna din närvaro :)
 

Vega

Medlem
Jag förstår inte heller riktigt varför du vill ta bort ditt konto här i forumet simpson verkar lite barnsligt tycker jag.
Alla har rätt att ha sin egen åsikt och man måste kunna ta lite mothugg ibland utan att ta åt sig på fel sätt.
 

Vega

Medlem
Ja jag håller med pling vi har råkat ut för simpson`s skvaller och tjat bra länge men det är väl kanske inte något vi direkt ska ta upp i forumet.
Men det vore skönt om man kunde blockera en spelare från att gång på gång skicka en massa elaka och tjatiga mejl eller pm vad ni nu kallar det.
Det är dock ett spel och då ska man ha kul ihop med sitt brödraskap och kamrater men simpson74 verkar inte ha det som hon hoppar runt hos alla.
Nu kanske jag blir osams med en massa andra spelare men då får jag väl bli det för jag gillar inte en massa gnäll och skitsnack hela tiden från en och samma spelare.

Alla ni andra får ha en trevlig kväll.
 
Topp