• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Mellan två gästraser

Rosis

Mästare
Hej på er! Vad brukar ni göra när man äntligen får riva gästrasbyggnader, och ser att det kommer att dröja ett bra tag innan det blir dags att sätta ut de nya gästrasbyggnaderna? Själv har jag planerat den yta som jag kommer att behöva för det antal byggnader som jag vill ha, enligt rekommendationer från Gems of knowledge. Sedan har jag smackat upp massor med lvl1-fabriker och verkstäder, och så trixade jag lite med de överblivna vägbitarna som jag inte vill sälja, efter att jag blivit less av att bygga hur många minibyggnader som helst. Hade inte bättre fantasi och ork än så här på den tomma ytan... Så visa mig gärna något mer intressant än det jag gjort. ;) Cheers!
2019-06-09 (2).png
 

DeletedUser166

Guest
Ja brukar använda ytan till level 1 för att göra bort events och skit så fort som möjligt men de är ju aldrig fel att lägga upp några extra fabriker om du har folk till de man kan aldrig få för mycke varor.
 

Grizabella

Kändis
Bygga o riva under du inte behöver är jättebra. Önskebrunnar likaså. Är du med ibett Brödraskap som kör äventyr mm är det bra med extra produktionsbyggnader på level ett. G.
 

DeletedUser158

Guest
Bra med yta inför event och brödraskapsäventyr. Det gör att det går snabbare att bli klar med eventen, och man kan bidra mer under äventyren.

Utöver det möblerar jag i min stad. Jag älskar att möblera :D
Då behöver jag lite yta! Dessutom kan det hända att jag slänger upp en ny fabrik om det skulle behövas (en ny brädfabrik väntar efter att sommar-eventet är klart, då jag har insett att det alltid är i boost 1-fabrikerna - i mitt fall trä - jag får minst vinst...)
 
Topp