• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Bekräftat Min karta

DeletedUser106

Guest
Hej När jag går till kartan så ser jag inte alla städer och provins fast jag har låst upp provinserna, det visar endast grönt gräs. Och i bland när jag går till kartan så blir den blå färgad då ser jag inte alls kartan utan bara massa blåa fält.

Från simpson
 

DeletedUser3

Guest
Hej Simpson och hjärtligt välkommen till forumet!

Testa att slå av hårdvaruacceleration i inställningarna och se om det hjälper med en del av problemen. Annars är det här ett problem som är rapporterat hos utvecklarna, så förhoppningsvis är det löst inom en snar framtid. Tack för att du rapporterade!

Mvh
Team Elvenar
 

DeletedUser106

Guest
Jag har inte hårdvaruacceleration på. Och problemet kvarstår :(
 

DeletedUser3

Guest
Hej,

Tack. Utvecklarna jobbar med problemet och vi hoppas på att lösa det så fort som möjligt. Något som har fungerat för vissa, men inte är särskilt praktiskt, är att vara på världskartan, titta runt och allt eftersom poppar byar upp.

Mvh
Team Elvenar
 

DeletedUser106

Guest
Det har jag testat och det blir inte bättre. Så det vore bra om ni löser mitt problem trist att spela när kartan inte fungerar som den ska. Från Simpson :(
 

DeletedUser106

Guest
När hade ni tänkt fixa min karta? varje gång jag går in till andras städer så fryser bilden och jag måste ladda om sidan varje gång. och dom blå fälten som täcker kartan så kartan inte alls syns är så irriterande. Snart kan jag inte alls använda kartan och då känns det som att då kan jag lika bra sluta spela... När jag spelar andra spel så är det inte alls några problem och jag har testat spela detta spel på 3 olika datorer så lös problemet tack annars slutar jag spela....

Simpson :(
 

DeletedUser3

Guest
Hej Simpson,

Vi har skickat vidare det här till utvecklarna, så de vet att problemet existerar. Däremot så är det juletider just nu, så tyvärr kommer det nog ta lite längre att lösa än i vanliga fall.
 

DeletedUser106

Guest
Dåligt svar när ni skriver juletider med tanke på att jag började skriva den 5 dec och problemet kvarstår, dessutom så syns inte mina öppnade provinser. När det tar så här lång tid att lösa ett problem så är det inte alls roligt att spela så Nu funderar jag på att sluta spela genom att det ska inte behöva tå sa här lång tid att fixa kartan
 
Topp