• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Avslutad Mindras luftballonger

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Sompote

Tävlingsledare
Forumann_Summer2020.png


- Hallå, alla härliga borgmästare, hälsar Mindra glatt.
- Nu har vi haft vårt handelsnav här i ett drygt halvår, och det går bara bättre och bättre. Det kommer nya luftskepp och luftballonger hela tiden, och vi får in fler och bättre varor. Det är helt fantastiskt att få vara här!
Därför vill vi väldigt gärna visa vår tacksamhet genom att lotta ut några luftballonger till er. Ni har sex olika modeller att välja på.
Fundera på vilken just du vill ha, medan jag drar iväg på nästa handelsresa. Hej så länge!



ballongar.jpg

Fotograf Alexandre Marchi
Bilden tagen i samband med världsrekordet den 28 juli 2017, då 456 luftballonger från över 40 länder lyfte från Chambley-Bussières i Frankrike.



Info


Slutdatum: 21 mars 2020
Vinster: :diamond: :diamond: 200-500 diamanter per vinnare. Sammanlagt ska 3000 diamanter lottas ut. :diamond: :diamond:


Tävling



Och medan Mindra är borta, så gör vi som hon sade. Vilken ballong önskar du?
Hmm, det är lite pinsamt, men nu har jag tappat lappen om värdet på de olika ballongerna. Men det får Mindra berätta när hon kommer tillbaka. Men om jag minns rätt, så är en av ballongerna värd 500 diamanter, två av ballongerna är värda 300 diamanter och tre av ballongerna är värda 200 diamanter. /Sompote

Mindras ballonger.jpg

Regler


  • En ballong per spelare.
  • Godkänt tävlingsbidrag är tydlig i vilken av ballongerna A, B, C, D, E eller F som önskas.
  • Du kan redigera ditt bidrag så länge tävlingen är öppen.
  • Vinnarna lottas, och vi drar vinnare fram till att de 3000 diamanterna är slut.
  • Sista vinnaren ska räkna med ett mindre antal diamanter.
  • Inlägg kommer vara dolda i tråden medan tävlingen pågår, så ni inte kan se andras bidrag.

    Här kan du ställa frågor om tävlingen.
Lycka till!
Team Elvenar
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp