• Kära gäst,

    För att aktivt delta i forumet genom att vara med i diskussioner eller starta dina egna trådar och ämnen, behöver du ett spelkonto. REGISTRERA HÄR!

Mirabella

Mirabella77

Legend
Hej!
Sent precenterat men skyller på alla saker och ting som dyker upp på min trånga dag inte minst trångare än min stad! Söker runt i forumet vad det finns och har en stor önskemål att ha en stor, fin och stark stad :D Alla hinder ska jag ta bort och nå mina mol. Som tålamod hindret, det ska jag öva mig på, vem vill inte växa snabbt ;) Har hittat just denna tråd och tänkte presentera nu bättre än aldrig.
Hoppas att jag kan få bli en av er och dela tankar ♥

Välkommen till alla som har redan hittat sig in hit och alla som kommer att hitta hit :diamond:
Mira
 

Rosis

Mästare
Välkommen hit. Fortsätt skriva, det är alltid kul att hitta nåt nytt att läsa när man tittar in på Forumet. Som du skrev i nåt inlägg, det är också kul att vi kan skriva till varandra på mer eller mindre ren svenska, så vi får se till att hålla liv i detta Forum. Fortsätt att vara du, fråga på om du undrar nåt. Ge förslag, och bli inte ledsen om någon sågar dem, nästa person kan älska det man skriver, men oavsett: idéer föder nya idéer, så de behövs!

Ha en trevlig dag/natt!
 

Mirabella77

Legend
Välkommen hit. Fortsätt skriva, det är alltid kul att hitta nåt nytt att läsa när man tittar in på Forumet. Som du skrev i nåt inlägg, det är också kul att vi kan skriva till varandra på mer eller mindre ren svenska, så vi får se till att hålla liv i detta Forum. Fortsätt att vara du, fråga på om du undrar nåt. Ge förslag, och bli inte ledsen om någon sågar dem, nästa person kan älska det man skriver, men oavsett: idéer föder nya idéer, så de behövs!

Ha en trevlig dag/natt!
Tack Rosis :D Det är skönt att göra sin röst hört och dela med sig ideer, beskriva sina problemer och få respons. Men även att läsa andrdas ideer är både lärosamt och kul, de är svårrt att låta bli det. Nya frågor och ideer kommer säkert dyka upp ;)

Och jag måste säga en STOR TACK till dom som har skapat den svenska forumet, sköter om den och låter det växa ♥
1601574638277.png
 
Topp